حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت ، بخشدار وزینه، شهردار و ریس شورای اسلامی شهر میرآباد ، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش ، فرماندهی و پرسنل حوزه مقاومت بسیج میرآباد و جمعی از فرهنگیان افتتاح شد .
کد خبر: ۸۶۹۶۱۸۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت ، بخشدار وزینه، شهردار و ریس شورای اسلامی شهر میرآباد ، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش ، فرماندهی و پرسنل حوزه مقاومت بسیج میرآباد و جمعی از فرهنگیان  حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه زهرا (س) در دفتر نمایندگی آموزش و پرورش شهر میرآباد افتتاح شد.

در آیین افتتاح این حوزه مقاومت بسیج سرهنگ مصطفی حبیبی معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت با اشاره به آگاهی داشتن بسیجیان از تحولات منطقه و کشور که ضروری است، بیان کرد: هدف دشمن از بین بردن انقلاب اسلامی می باشد و بسیجیان با حضور گسترده و مستمر در صحنه، ایجاد دخالت و تغییر در مسیر انقلاب را نخواهند داد .

وی افزود: با فداکاری و ایثارگری شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس این انقلاب به ثمر رسید و امروز اگر خواستار عزتت و اقتدار کشور هستیم باید در مقابل مشکلات و تهدیدها ایستادگی کنیم .  

سرهنگ حبیبی ضمن تقدیر از فعالیت بانوان بسیجی شهرستان میرآباد، تاکید کرد: کار فرهنگی بسیار سخت و مشکل است و فعالیت بانوان بسیجی در حوزه فرهنگی گوشه ای از ایثار گری آنان می باشد .

لازم به ذکر است: هسته بسیج مساجد و محلات استان در تلاش است در راستایی ایجاد حوزه های جدید گام بردارد که در تا این روز موفق بوده است.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات