فرماندار پارس آباد با تاکید بر نظارت و ساماندهی بهتر برنامه های اوقات فراغت جوانان از مسئولان و دستگاههای اجرایی شهرستان خواست در اوقات فراغت تابستانی نوجوانان جوانان جزیره ای عمل نکنند.
کد خبر: ۸۶۹۶۲۰۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، اکبر صمدی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با قدردانی از تشکیل جلسات منظم این ستاد با موضوعات مرتبط با جوانان اظهار کرد: جهت برنامه ریزی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت جوانان تمامی اعضای ستاد طرح ها و برنامه های عملی خود را به دبیرخانه ارسال نمایند تا با نظارت و ساماندهی بهتر برنامه های اوقات فراغت پیگیری شوند.

فرماندار پارس آباد با تاکید بر انسجام و هماهنگی بیشتر ادارات شهرستان در اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، گفت: با توجه به تعطیلی مدارس در ایام تابستان و اجرای برنامه های متنوع انتظار می رود کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط و اعضای ستاد در این ایام تلاش و همت مضاعف از خود نشان دهند تا بتوانند با توجه به امکانات، سرویس دهی مناسبی به نوجوانان و جوانان و خانواده های آنان ارائه کنند.

در ادامه این جلسه انور موسی زادگان دبیر جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد گزارشی از فعالیتهای انجام شده اداره ورزش و جوانان در خصوص اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ارائه کرد.

در پایان این جلسه از بهنام شیری ورزشکار خوش آتیه پارس آبادی که در مسابقات بین المللی دو و میدانی ترکیه که موفق به کسب مقام سوم در ماده پرتاب دیسک شده بود، تجلیل شد.

ارسال نظرات