637 دانش آموز متوسطه دوره اول و دوم شهرستان گرمي برای ورود به مدارس نمونه دولتی در رقابت بزرگ علمي شركت كردند.
کد خبر: ۸۶۹۶۲۰۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، اين آزمون (جمعه 28 خرداد) همزمان با سراسر كشور در مدرسه هنرستان الزهراء و دبيرستان امام خميني (ره) گرمي هم برگزار شد كه 637 دانش آموز متوسطه دوره اول و دوم گرمي برای ورود به مدارس نمونه دولتی به رقابت پرداختند.

محل برگزاري و روند اجراي اين آزمون مورد بازديد ناصري، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل بهمراه هيئت همراه و كامراني، مدیر آموزش و پرورش منطقه قرار گرفت.

ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن قدرداني از تلاش مدیران و عوامل اجرايي در برگزاري امتحانات و حسن توجه آنان در رعايت مفاد آئين نامه امتحانات و ايجاد محيطي امن براي برگزاری آزمون اظهار كرد: در این رویداد بزرگ علمی 11هزار و 123دانش آموز در 48 حوزه امتحانی که همزمان با سراسر کشور در سطح استان اردبیل برگزار می گردد به رقابت پرداختند.
وي افزود: از اين تعداد شرکت کنندگان 924 نفر در دوره اول متوسطه و يك هزار و 80نفر در دوره دوم متوسطه در مدارس نمونه دولتی پذیرش خواهند شد.

لازم به ذكر است از 637 نفر دانش آموزي كه در این رقابت بزرگ علمی در گرمي شركت كردند 342 دانش آموز پسر و295 دانش آموز دختر بودند كه در دومقطع متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم با هم به رقابت پرداختند.

ارسال نظرات