رئیس صنعت و معدن نمین خبر داد

پرداخت تسهیلات به واحد های صنعتی و معدنی با اشتغال کمتر از 100 نفر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نمین از پرداخت تسهیلات به واحد های صنعتی و معدنی با اشتغال کمتر از 100 نفر برابر مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۶۲۰۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

علی جان خسروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نمینبا اشاره به پرداخت تسهیلات به واحداهای صنعتی و معدنی اظهار کرد: برابر مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت معدن و تجارت و به منظور فعالسازی، افزایش تولید و اشتغال واحد های صنعتی کوچک و متوسط، به واحد های تولیدی که زیر 100 نفر اشتغال دارند، تسهیلات پرداخت می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نمین با اشاره به نحوه ثبت نام متقاضیان تسهیلات بانکی گفت: متقاضیان دریافت این تسهیلات بایستی ضمن مراجعه به سایت بهین یاب به آدرسwww.behinyab.irو با ورود به قسمت پنجره تامین مالی، بخش تسهیلات رونق تولید درخواست خود را ثبت نمایند.

وی تشریح کرد: پس از ثبت نام متقاضیان در سامانه بهین یاب، آن دسته از واحد هایی که مشکلات نقدینگی دارند و با دریافت تسهیلات بانکی قادر به فعال سازی واحد تولیدی، افزایش تولید و اشتغال خواهند بود، پس از تصویب در کارگروه تسهیل رفع موانع تولید استان، به بانک های عامل معرفی می شوند.

خسروی در پایان از کلیه واحد های، تولیدی متقاضی تسهیلات که کمتر از صد نفر اشتغال دارند، درخواست کرد: ضمن مراجعه به سایت بهین یاب، هر چه سریعتر تقاضای خود را در سامانه ثبت نمایند تا پس از بررسی های لازم جهت پرداخت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار