ماه‌هاست در یکی از محله‌های مشگین‌شهر به علت آب گرفتگی معابر با مشکل مواجه هستیم اما متاسفانه هیچ یک از مسئولین مربوطه به مشکلات شهری توجهی نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۶۹۶۲۴۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و برخی از مشاغل دور دوم سفرها در طول تابستان آغاز می‌شود لذا شهرستان مشگین‌شهر در ایام تعطیلات تابستانی و آخر هفته میزبان حجم زیادی از مسافران در این شهرستان است که با افزایش مهمانان در این شهرستان و برای معرفی شهرستان و افزایش ماندگاری در این شهر می‌بایست برنامه‌ریزی انجام گرفته و از این مهمانان به نحو احسن استقبال صورت گیرد.

وقتی مسافران وارد این شهرستان می‌شوند بیشتر آب‌های گرم معدنی را مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند اما وقتی در مسیر این آب‌های گرم قرار می‌گیرند شاهد فوران آب زراعی به داخل خیابان‌هستند که عبور از این آب برای عابران پیاده غیر ممکن و خوودروها نیز به سختی انجام می‌گیرد این در حالی است که هر روز مسئولان زیادی از این مسیر و از این دریاچه کوچک در داخل شهر عبور می‌کنند اما متاسفانه هیچ یک برای اصلاح وضعیت ان چاره‌ای نمی‌اندیشند و مردم را دچار مشکل می‌کنند.

وقتی به آرامی از این مسیر عبور می‌شود نه تنها رانندگان مسئولان شهرستان را زیر سوال می‌برند و با سخنان توهین‌آمیز از مسئولان یاد می‌کنند بلکه عابران پیاده نیز علاوه بر مسئولان، رانندگانی که در هنگان عبور از این مسیر خواسته یا ناخواسته موجب پرتاب آب به طرف عابران پیاده می‌شود با جملات توهین‌آمیز همراهی می‌کنند حال وقتی مسافری از این مسیر عبور می‌کند ناخواسته با این دریاچه کوچک در داخل شهر مواجه می‌شود و بی اختیار به سرعت وارد آب شده و موجب پرتاب آب به عابران پیاده می‌شود که در مقابل با جملات نامناسب اهالی محل مواجه می‌شوند و با خاطره‌ای ناخوشایند این شهرستان ترک می‌کنند.

اخیراً شهرداری مشگین‌شهر برای اصلاح این وضعیت اقدام به آسفالت محل فوران آب به خیابان کرده بود که با مخالف اهالی محل مواجه شده است و مردم این محل خواستار اصلاح کلی این مسیر هستند تا مردم این محل بیش از این دچار مشکل نشوند.

یکی از اهالی محل در این خصوص گفت: این محله مدت‌هاست که با این مشکل مواجه است و مسئولان نیز هر روز شاهد این وضعیت نابسامان هستند اما متاسفانه هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند انگار این شهرستان یا این محل بدون صاحب است که توجهی به آن نمی‌شود.

وی افزود: اهالی محل تصمیم گرفتند برای رفع این مشکل در دوره آینده یک نفر به شورای شهر بفرستند تا حداقل به خاطر محله خود هم که شده این مسیر را اصلاح کند متاسفانه اعضای شورای شهر محل‌های خود را سروسامان می‌دهند اما وقتی به سایر محله‌ها می‌رسد بی تفاوت می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی اعتراض خود را به مسئولین شهرستان می‌کنیم به زور اقدام به آسفالت این محل می‌کند آسفالتی که بیت المال بوده و در زیر این آب ممکن است تنها چند ماه دوام داشته باشد در حالی که با کمی زیر سازی می‌توان مشکل این محل را کلاً رفع کرد.

ارسال نظرات