خبرهای داغ:
معاون بنیاد شهید استان فارس با اشاره به وجود بیش از ۱۰۰۰ گلزار شهدا در استان فارس گفت: تاکنون ۷۰ درصد از گلزارهای شهدا در سطح استان فارس ساماندهی شدند.
کد خبر: ۸۶۹۶۲۶۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای استان فارس در چند سال اخیر اظهار داشت: بیش از هزار گلزار شهدا در استان فارس وجود دارد که تاکنون 70 درصد از آنها ساماندهی و مرمت شده است.

وی با اشاره به تداوم روند ساماندهی گلزارهای شهدا گفت: این کار با همکاری بنیاد شهید، شهرداری و فرمانداری‌های شهرستان‌ها انجام می‌شود و 30 درصد مابقی در حال انجام است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان فارس افزود: یکسان‌کردن قبور شهدا از لحاظ ارتفاع و نوع سنگ و فضاسازی گلزارهای شهدا از جمله اقداماتی است که در امر ساماندهی به آن توجه می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: در پاره‌ای از گلزارهای مسقف برای فضاسازی از سازه‌های هنری و نورپردازی استفاده شده است تا محیطی معنوی برای مراجعه‌کنندگان فراهم شود.

وی با اشاره به لزوم حمایت‌ها و کمک‌های برخی از دستگاه‌های استان در راستای توسعه و ساماندهی گلزارهای شهدای استان، تصریح کرد: ادارات برق منطقه‌ای در زمینه روشنایی کمک کردند و نیاز به حمایت اداره راه و شهرسازی برای برطرف کردن مشکلات جاده‌ای گلزارهای شهداست.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان فارس بیان کرد: توسعه و ساماندهی گلزار شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دارد و وضعیت ساماندهی گلزار شهدای استان فارس مطلوب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها