خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه:

اصحاب رسانه فارس به دیدار خانواده‌های شهدا می‌روند

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از برگزاری دیدارهای اصحاب رسانه‌های مختلف این استان با خانواده‌های شهدا خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۶۲۶۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
میلاد امیری‌نژاد، رئیس این سازمان با بیان اینکه همگی می‌دانیم که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، رسالت سازمان بسیج رسانه در این باره را شرح کرد و گفت: ما بر اساس آیات و روایات موظفیم که بزرگان دین‌مان را تجلیل کرده و مقامشان را ارج نهیم.

وی گفت: سازمان بسیج رسانه در راستای تجلیل منزلت بزرگان دین، دیدارهایی با برخی از علمای دین ترتیب داده که بحمد الهی ثمرات خوبی برای اصحاب رسانه به ارمغان داشته است و از دیگر جوانب این ماجرا، زیارت و دیدار خانواده‌های معزز شهدا از سال‌ها پیش بوده است.

امیری‌نژاد با اشاره به هدف از هماهنگی دیدار با خانواده‌های شهدا اظهار کرد: به زیارت خانواده‌های شهدا می‌رویم تا به آنان بگوییم ما به راه این شهدا افتخار کرده، قدر آنان را خواهیم دانست و راست قامت و استوار این مسیر را ادامه خواهیم داد.

وی برنامه امسال بسیج رسانه در این حوزه را تشریح کرد و گفت: امسال برای بهره‌مندی و ارتباط بهتر و بیشتر با خانواده شهدا، تصمیم گرفتیم این دیدارها را «رسانه محور» کنیم، یعنی یک رسانه به همراه تحریریه خود به دیدار خانواده شهدا می‌رود که به لطف خدا بنا داریم این برنامه را هر هفته در ماه رمضان داشته باشیم و تا پایان سال آن را ادامه دهیم.

رئیس بسیج رسانه فارس از بازخورد بسیار مثبت اصحاب رسانه از این عمل مقدس خبر داد و گفت: طبق بررسی این دیدارها بسیار مورد پسند بوده و در این دیدارها ارتباطات خوبی بین خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه صورت گرفته است. که اصحاب رسانه نیز جهت انعکاس هرچه بهتر این دیدار متعهد هستند.

امیری‌نژاد در پایان از رسانه‌هایی که تاکنون این دیدارها را پوشش خبری داده‌اند قدردانی کرد و گفت: سایر رسانه‌هایی که متقاضی مشارکت در این امر مقدس هستند، می‌توانند با هماهنگی کانون بسیج رسانه شیراز آمادگی خود را برای این کار اعلام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها