خبرهای داغ:
شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین در شب های قدر با ویژه برنامه های «شب های آسمانی» و «شب رحمت» مخاطبان را همراهی می کنند.
کد خبر: ۸۶۹۶۳۷۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین در شب های قدر با ویژه برنامه های «شب های آسمانی» و «شب رحمت» مخاطبان را همراهی می کنند.

ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صدا و سیما استان قزوین بیان کرد: ویژه برنامه «شب های آسمانی» از سیما و ویژه برنامه «شب رحمت» از صدا پخش خواهند شد.

وی گفت: این برنامه ها با هدف تبیین اهمیت شب های قدر ، تشریح سیره و روش امیر المومنین حضرت علی (ع) در طول حیات با برکت شان و همراهی با مخاطبان دراین شب های پرخیر و برکت از شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش می شوند.

معصومی فر همچنین به تشریح محتوای برنامه های شب های قدر پرداخت و افزود: ویژه برنامه های شب های قدر متشکل از بخش های مختلفی است که گفتگوی کارشناسی ، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی ونوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده ی دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن از جمله مهمترین این بخش هاست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین همچنین تصریح کرد: بارگاه امامزاده حسین و امامزاده اسماعیل علیهم السلام، مسجد امام خمینی(ره)، مسجد غدیر و مسجد طاق بهلول در قزوین اماکنی هستند که واحدهای سیار رادیو و تلویزیون در این مکانها مستقر خواهند شد تا برنامه های شب های قدر را بصورت زنده و مستقیم برای مخاطبان پخش نمایند.


وی متذکر شد: رادیو قزوین در هر یک از شب های قدر 240 دقیقه و سیمای قزوین هم 180 دقیقه برنامه ی زنده پخش خواهند نمود.

معصومی فر همچنین از مردم بویژه نسل جوان دعوت کرد بمنظور برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های شب های قدر در مکان های یاد شده حضور یابند تا جلوه های بصری ممتازی از مردم استان در رسانه استانی وشبکه های سراسری منعکس شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها