برگزاری محفل انس با قرآن و عترت در سپاه شاهرود

محفل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری در سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۶۳۷۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محفل انس با قرآن و عترت به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهرود با حضور قاریان ممتاز کشوری در حسینیه ثارالله سپاه شاهرود برگزار شد.

در این محفل انس با قرآن که با حضور کارکنان رسمی و وظیفه و بسیجیان برگزار شد، قاریان کشوری محمد طوسی،سیدیوسف حسینی و امین هادی به تلاوت آیات نورانی قرآن پرداختند.

در حاشیه این محفل قرآنی حجت الاسلام علی شریفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن اظهار کرد: ماه رمضان ماه بهار قرآن است و توجه به قرآن در این ماه به خاطر ثواب و تاکیداتی که انجام شده است مورد توجه است و برگزاری محافل انس با قرآن در راستای ترویج فرهنگ قرائت قرآن و توجه و انس با کلام خدا برگزار می شود که مورد استقبال کارکنان قرار دارد.

وی افزود: ماه رمضان فرصت خودسازی و توجه به خود و دیگران است و باید تلاش کنیم در این ماه هم خود را بسازیم و سبب رشد دیگران شویم و بتوانیم الگویی باشیم برای حرکت دیگران در مسیر رستگاری و سعادت و باید تلاش کنیم از معارف بی پایان این ماه که در ادعیه و اذکار این ماه بدان اشاره شده بهره مند شویم و غافل از این ماه نباشیم که اگر غافل شویم طول سال در غفلت خواهیم بود.

وی تلاوت قرآن را سبب نورانیت قلوب بیان کرد و گفت: باید تلاش کنیم قرآن چراغ راه زندگی ما قرار گیرد و تمام این مشکلاتی که ما با آن روبرو هتیم از عدم درک درست قرآن و توجه نکردن به آیات و دستوران نورانی آن است که اگر بدان عمل کنیم حتماً موفق و پیروز خواهیم بود همانطور که رهبری فرزانه انقلاب با جدیت بیانات قرآن را عمل می فرماید و با اقتدار با توجه به قرآن کشور را اداره می کنند و باید همه مسئولین ما نیز توچجه داشته باشند و قرآن را چراغ راه و حرکتی خود قرار دهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار