خبرهای داغ:
فرماندار شاهرود خواستار شد؛

راهکارهای اجرایی اقتصاد مقاومتی با توجه به نقش تاثیرگذار فرهنگیان و دانش آموزان بررسی شود

فرماندار شاهرود گفت: با توجه به نقش محوری و تاثیرگذار فرهنگیان و دانش آموزان در فعالیت های فردی و اجتماعی ، راهکار های اجرایی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در آموزش و پرورش شاهرود بررسی شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۳۹۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،سید محمد رضا هاشمی در نشست شورای آموزش و پرورش شاهرود اظهار کرد: تحقق شعار سال باید به نگرانی همگانی تبدیل شود که در این مهم دانش آموزان و فرهنگیان در گسترش فرهنگ صحیح مصرف ،جلوگیری از اسراف و استفاده از کالاهای داخلی در خانواده های خود نقش ارزنده ای دارند.

وی با تقدیر از تلاش های مدیریت و کارکنان این اداره در ساماندهی ثبت نام دانش آموزان و معلمان برای سال تحصیلی جدید ،تاکید کرد: با توجه به تمهید های انجام شده تاکنون موردی از نارضایتی مردمی و معلمان گزارش نشده است.

وی فعالیت ها خیران در امور آموزشی ،عمرانی و فرهنگی را قابل تقدیر دانست و معلم سرای مجهز و مجلل ساخته شده در شاهرود را در استان سمنان کم نظیر و در حد یک هتل خواند.

فرماندار شاهرود گفت: مرکز آموزشگاهی شبانه روزی دهستان طرود که در منطقه ی دور افتاده و محروم قرار دارد، با هماهنگی های انجام شده برای توسعه عدالت آموزشی درروستای سطوه پا برجا خواهد ماند.

هاشمی افزود : تلاش بیشتر در رفع نگرانی های فرهنگی،مذهبی و اجتماعی خانواده های دانش آموزان با برنامه ریزی های مدون و مستمر ادامه یابد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود هم در این نشست گفت: در پروزه های مسکن مهر شاهرود با تلاش اداره مسکن و شهرسازی ،تاکنون سه آموزشگاه ساخته شده است که از لحاظ فیزیکی در حد فضاهای دانشگاهی به شمار می رود.

سید حبیب الله میر ابوالحسنی افزود: سال تحصیلی گذشته در این مدارس 900 دانش آموز ابتدایی به صورت دو نوبته و 300 دانش آموز متوسطه دوره اول تحصیل کردند.

وی از هماهنگی های انجام شده در حل مشکل پرداخت عوارض شهرداری با شورای شهر شاهرود خبر داد و تاکید کرد: پس از نصب انشعاب های مدرسه خیر ساز سالک و مسکن مهر در شاهرود از این مکان ها برای سال تحصیلی آینده استفاده می شود.

میرابوالحسنی ادامه داد: در مسکن مهر شاهرود تراکم جمعیتی دانش آموزان را شاهد هستیم و برای پذیرش دانش آموز متوسطه دوره اول در سال آینده برنامه ریزی شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود هم در این نشست گفت:بیش از 9 هزار و پانصد نفر از دانش آموزان شاهرودی با نگاه ویژه به دانش آموزان حاشینه نشین شهر در ماه مبارک رمضان از فعالیت های فرهنگی ،مذهبی و هنری بهره مند خواهند شد.

سید محمد رضا کریمی افزود: در ماه رمضان ،کارکنان اداری آموزش و پرورش شاهرود در نشست های تفسیر روزانه سوره مریم (س) شرکت می کنند.

حمیده محبی معاون آموزش ابتدایی این اداره نیز در این نشست گفت: کار سنجش دانش آموزان پایه اول ابتدایی برای دوهزار و 500نفر دانش آموز پیش بینی شده در این پایه تحصیلی ادامه دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شاهرودهم در این نشست گفت: فعالیت های انجام شده در آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در سال 94 نسبت به سال گذشته رشد چشم گیری داشته است.

احمد خرم افزود: فعالیت و جذب بیشتر خیران ، همراهی اولیا با آموزش و پرورش ، توسعه و پیشرفت دانش ،فرهنگ و هنر دانش آموزان را به دنبال دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها