به بهانه حقوقهای چند ده میلیونی برخی از مدیران، بشنوید خاطره‌ای یکی از رزمندگان که در لشکر ثارالله مشغول به فعالیت بوده در برابر درخواست مسئولین لشکر نوشت:بسم الله الرحمن الرحیم. با سلام به روان پاک شهدا. من چند تا گوسف ...
کد خبر: ۸۶۹۶۴۶۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  به بهانه حقوقهای چند ده میلیونی برخی از مدیران،  خاطره‌ای از سردار شهید قباد شمس الدینی که در لشکر ثارالله کرمان مشغول به فعالیت بوده است؛ ذکر میکنیم. نکته مهمی که در این نوشته و نامه وجود دارد می تواند سرمشقی برای زندگی امروز ما و مخصوصا مدیران باشد.

photo_2016-06-18_08-20-40

مسئول توزیع حقوق رزمندگان بودم، از اهواز برایم نامه نوشته بودند از طرف قباد:

« بسم الله الرحمن الرحیم. با سلام به روان پاک شهدا… من چند تا گوسفند به اندازه ای که بچه‌هایم شکمشان را سیر کنند دارم، حقوق مرا بدهید به افراد ندار و بی سرپرست.»

مسئولین واسطه شدند و متقاعدش کردند که این حقوق ناچیز، حق خودش و فرزندانش است.

درجواب گفت: امام علی (ع) که افراد را به جنگ دعوت می‌کرد، یکی می گفت محصولم؛ یکی می گفت زن و بچه ام و… با این توجیهات علی رو تنها گذاشتن، ایران که کوفه نیست.

یک روز گفت شاید بعد من سپاه نتوانست به شما کمک کنه، با نداری بسازید، از اولاد امام حسین عزیزتر نیستید که این همه مصیبت کشیدند.

حال خود قضاوت کنید امروزه  اولویت کشور بیکاری، رکود و تورم است و یکی از انتظارات مردم از دولت این است که عدالت اجتماعی در همه زمینه ها رعایت شود و به تمام اقشار نگاه منصفانه شود. آیا پرداخت حقوق های چند ده میلیونی به برخی مدیران عدالت اجتماعی است ؟

انتهای پیام /

ارسال نظرات