مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلیل آباد بیان داشت: اگر بتوان فرهنگ قرآنی را در بین مردم نهادینه کرد، قطعاً نتیجه آن استحکام بنیان خانواده‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۹۶۴۶۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی نوری در  محفل نورانی انس با قرآن کریم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد، فرماندهان پایگاه ها و شورای اقشار بسیج شهرستان در نمازخانه ناحیه برگزار شد برگزاری این چنین محافلی را فرصتی برای انس بیشتر کارکنان ادارات و جوانان با قرآن و بهره‌گیری ار الگوهای قرآنی دانست.

حجت الاسلام علی نوری افزود: با توجه به هجمه های گسترده فرهنگی دشمنان علیه کشورمان، باید حرکت های عمیقی برای تثبیت و بقای بنیان های دینی، اعتقادی و فرهنگی جامعه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: معتقدیم قرآن، کتاب همه شئون زندگی است و تربیت، اخلاق، شهادت، بیداری اسلامی، اقتصاد اسلامی و… در آن برای تعالی انسان مومن وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلیل آباد ضمن برشمردن فضیلت‌های کلام خدا و تأکیدات مقام معظم رهبری در جهت ترویج آن در بین کودکان و نوجوانان بر نهادینه کردن آن در بین قشر نوجوان و جوان تأکید کرد و گفت: اگر بتوان فرهنگ قرآنی را در بین مردم نهادینه کرد، قطعاً پیامد آن، نهادینه شدن فرهنگ جهاد، ایثار و از خود گذشتگی و زندگی بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی خواهد بود که این امر استحکام خانواده‌ها را در پی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: تفکر مردم ما این است که بسیج و بسیجی در جامعه ما ارزشی بوده و به‌ واسطه این قداست به یقین از جایگاه والایی برخوردار است.

نوری، ماموریت اصلی بسیج را استفاده از توانمندی و استعدادهای مردمی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: قدرت بسیج متکی بر توانمندی و توانایی‌های مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها