معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان:
اصلي ترين ويژگي يگان ويژه شجاعت، جوانمردي و غيرت در جامعه است.
کد خبر: ۸۶۹۶۵۱۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان ولايت پذيري و قانونمندي را اساس كار يگان ويژه عنوان كرد و گفت: اصلي ترين ويژگي يگان ويژه شجاعت، جوانمردي و غيرت در جامعه است .

سرهنگ جعفر كردلو افزود: حيات و آرامش سياسي ايران اسلامي که به تبع آن مردم هم نيازمند احساس، درک ومشاهده آن هستند، به وجود "امنيت" وابسته است واز اين رو يگان ويژه يکي از کارآمدترين ابزار امنيتي در کشور است.

وي يگان ويژه را نيرويي تحت فرمان مقام عظماي ولايت و آماده ايثار و فداكاري عنوان كرد و اظهار داشت: در شرايط موجود، ولايت پذيري تنها راه نجات كشور از بحرانها و توطئه هاي دشمنان است كه اين ويژگي بارز در يگان ويژه وجود دارد.

سرهنگ كردلو بااشاره به اينکه يگان ويژه اصلي ترين نهاد متولي استقرار نظم وامنيت در جامعه است ، تصریح کرد: تامين امنيت پايدار ومقابله باهرنوع ناآرامي واغتشاشات وتجمعات غيرقانوني يکي از ماموريت هاي ذاتي يگان ويژه است که نيازمند همراه سازي وجلب حمايت افکار عمومي ورضايتمندي مردم در تحقق اين مهم است.

اين مقام مسئول تعالي رفتار کارکنان راازمولفه هاي اصلي تعالي سازماني اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: رفتار هدايتي وراهنمايي هاي مطلوب همراه با منش اجتماعي کارکنان انتظامي مي تواند در جلب اعتماد واطمينان مردم به پليس تاثيرگذاربوده واهداف وبرنامه هاي يگان ويژه وناجا رادرراستاي ساختن جامعه اي سالم وعاري از هرگونه ناهنجاري اجتماعي به سهولت تحقق دهد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با بيان اينکه امروز نيروي انتظامي از مهم ترين اجزاي تامين و توسعه امنيت ملي است، گفت: نيروي انتظامي زير چتر ولايت پرچم عدالت را در دست گرفته و براي توسعه نظم و امنيت اجتماعي ايفاي نقش مي کند.

وي در ادامه با اشاره به سطح بالاي آمادگي كاركنان يگان ويژه مطرح کرد: عملکرد پليس ويژه ، حرفه اي و قابل الگو برداري براي ديگر واحدهاي عملياتي نيروهاي مسلح كشور است.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه نقش يگان ويژه در تأمين امنيت و آرامش عمومي در جامعه برجسته، اثرگذار و انكار ناپذير است، افزود: مجهز شدن يگان ويژه به تجهيزات به روز و جديد را ضروري و نقطه اتکاي مأموريت هاي انتظامي دانست.

سرهنگ كردلو در پايان خاطر نشان ساخت: پس از مسائل اعتقادي و معنوي، تقويت بنيه و آمادگي جسماني در کنار به روز کردن تجهيزات و ارتقاء توان رزمي از مهمترين مسائلي است که در يگان ويژه به آن توجه جدي و اساسي شده وامروز ما شاهد آن هستيم که همچنان اين يگان سرآمد و پيشتاز در بين ديگر واحدهاي انتظامي است.

ارسال نظرات