نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نماینده دوره نهم مجلس گفت: مسئولان آنطور که باید به مسئله حجاب و عفاف نپرداخته اند و اهتمام جدی برای مبارزه با معضل فرهنگی و اجتماعی بدحجابی ندارند باید با عوامل و بانیان بدحجابی به صورت ریشه ای برخورد شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۵۲۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: معضل بدحجابی و بد پوششی از موضوعتی است که دشمن همواره بر روی آن سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری اخیرا در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد ولنگاری فرهنگی که در جامعه به وضوح دیده می شود به مسئولان هشدار دادند که یکی از مصداق های این ولنگاری همان بدحجابی ها و بی بند و باری هایی است که مشکلاتی را ایجاد کرده است.

خسروی تصریح کرد: مسئولان آنطور که باید به مسئله حجاب و عفاف نپرداخته اند و اهتمام جدی برای مبارزه با معضل فرهنگی و اجتماعی بدحجابی ندارند باید با عوامل و بانیان بدحجابی به صورت ریشه ای برخورد شود.

وی اظهار داشت: مسئله عفاف و حجاب یکی از مسائل مهم حوزه فرهنگ است که اگر در مورد آن کوتاهی شود خیانت است مسئولان باید با هماهنگی کامل و دلسوزانه در این زمینه عمل کنند و دولت و مجلس و قوه قضاییه و همه نهاد ها همسو و هم جهت برنامه های خود را دنبال کنند.

ارسال نظرات