خبرهای داغ:
مهدی مزگی نژاد از هادیان سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) گفت:دشمنان ما اگر این روزها نبرد و تهاجمی دارند، فضایی را ایجاد کرده اند وخواسته هایی برای خود دارند یکی از این خواسته های آنها نابودی خاکریز پایگاه های بسیج است.
کد خبر: ۸۶۹۶۵۵۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد از هادیان سیاسی سپاه استان در  همایش سالیانه مودت که با حضور فرماندهای پایگاههای مقاومت بسیج مساجد ، محلات وپایگاههای بسیج اقشار برگزار شد گفت: دشمنان ما اگر این روزها نبرد وتهاجمی دارند، فضایی را ایجاد کرده اند وخواسته هایی برای خود دارند یکی از این خواسته های آنها نابودی خاکریز پایگاههای بسیج است

وی افزود: پایگاههای بسیج در موقعیت های مختلف ماموریت های سنگینی را در عرصه های متعدد انجام می دهند که بسیاری از سازمان ها و جایگاه های مختلف در سطح کشور نتوانسته اند این ماموریت را شکل دهند.

آرزوی دشمن نابودی انقلاب اسلامی است

مزگی نژاد بیان داشت: دشمنان امروز به تنها آرزوی خودشان که نابودی انقلاب اسلامی در جهان اسلامی است نرسیده اند چرا که تنها سدی که در مقابل آنها ایستاده است و تمام قد از مظلومین جهان وشرایط خاص کشورهای تحت ستم وفضای داخلی وظلم وستم آنها مقابله می کند نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران اگر در راس آن مقام معظم رهبری نبود سرانجامش به مانند بسیاری از انقلاب های سایر کشور هابه ثمر نمی نشست.

این هادی سیاسی  اظهارداشت: یکی از اهداف رهبران، صدور انقلاب هاست و دلیلی هم که به دنبال صدور انقلاب ها هستند به خاطر شرایطی است که در دنیا ایجاد شده است و خواهان انقلاب اسلامی هستند.

معاون سیاسی سابق سپاه انصار الرضا(ع) گفت: دشمن امروز به دنبال ایجاد دوگانگی در نظام جمهوری اسلامی است و قصد تفرقه اندازی بین ما و شما را دارد و نمی خواهد که همدلی بین ما و شما باشد چراکه این همدلی ما را در مقابل دشمن مقاوم می کند و اگر این دوگانگی و اختلاف ایجاد شد و دشمن متوجه شود سوء استفاده های مختلفی را انجام می دهد.

وی با اشاره به برنامه های دشمنان برای مردم کشور های اسلامی و به خصوص ایران گفت: امروز شرایط حضور دشمن کاملا تغییرکرده است و با یک تغییر 360درجه ای در زندگی ما حضور دارد .

مزگی نژاد با بیان اینکه انقلاب را شهدا به ما سپردند تا به نسل بعد خود تحویل دهیم وباید در امانت داری تلاش مضاعف داشته باشیم، عنوان کرد: کارکردِ دشمن امروز جنگ و خونریزی نیست و می داند که پاشیدن خون شهدای ما این خاکریز را محکم تر کرده است .

وی  اضافه کرد: امروز دشمن به جان ما کاری ندارد بلکه به دنبال این است که از ما انسان هایی بسازد که این انسان ها فکر نکنند ،انسان هایی که دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی نباشند وطبعیت از مقام عظمای ولایت نداشته باشند .

امنیت منطقه به برکت خون شهداست

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: فضایی که امروز دشمن به وجود آورده است فضای جنگ سخت نیست بلکه امروز دشمن به دنبال این است که ذهن ما را از بین ببرد . امروز فضا،فضای اینترنت وماهواره وشبکه های اجتماعی است و هر چند مدتی در کشور مسائلی را به وجود می آورند و شایعاتی را علیه نظام ایجاد می کنند .

مزگی نژاد تصریح کرد: امروز دشمن الگوی ما را نشانه گرفته است ومی خواهد این الگوها را از ما بگیرد. امروز امر به معروف ونهی از منکرکه سالهاست رهبری مطرح می کنند بر روی زمین مانده است و این جزء ماموریت های ما است و باید در این زمینه هوشیار وآگاه باشیم.

وی با اشاره به موضوع امنیت در منطقه خاورمیانه بیان داشت: امنیتی که امروز داریم به برکت خون شهداست واین فضای امن حاصل خون شهدایی است که در دوران دفاع مقدس ایستادند تا آبروی ما و شما بماند و جانشان هزینه راحت زندگی کردن من و شما است و شهدا به گردن ما وشما است .

دشمنان به دنبال اسلام هراسی هستند

مزگی نژاد افزود: در یک جزیره ای وجود داریم که اطراف ما به جای آب، آتش است و تنها جزیره ثباتی که در منطقه خاورمیانه وجود دارد مجموعه نظام جمهوری اسلامی و سرزمین ما است به دلیل امنیتی که در کشور ایجاد شده است و وجود پایگاههای مقاومت بسیج خط مقدم هایی است که اگر نبودند ما امروز سرنوشت سرزمین عراق وپاکستان را داشتیم .

وی خاطرنشان کرد: امروز دنیا تشنه پذیرش انقلاب اسلامی است و ملت ها دلشان با ما است و استکبار جهانی نگرانی اش از گسترش انقلاب اسلامی است و او چه بخواهد و چه نخواهد این انقلاب به سایر ملل صادر شده است .

این هادی سیاسی گفت: امروز دشمنان به دنبال اسلام هراسی هستند چون می دانند گرایش مردم به اسلام زیاد شده است ونگران پیوستن ملتهای مظلوم به اسلام هستند وجریان هایی همانند داعش را به میدان آوردند.

مزگی نژاد گفت: داشتن بصیرت ،شناخت دشمن واستقامت از خواسته های رهبری است که در این شرایط باید به آن توجه داشته باشیم . بصیرت یعنی خودشناسی وشناخت انقلاب اسلامی که اگر کوتاهی شود مشکل خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: رهبری بر شناخت دشمن تاکید دارند و در بعضی جاها دشمن بدون آرم و نظام است و  مسئله فرهنگی از دغدغه های رهبری است دشمن آمده است که فکر، ذهن و باور ما و شما را بگیرد.

این پیشکسوت بسیجی گفت: استقامت سومین خواسته رهبری است وعلی رغم همه مشکلاتی که وجود دارد وظیفه داریم که در میدان بمانیم چون به شهدا قول داده ایم که راهشان را ادامه دهیم واین استقامت دشمن را از پای در می آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها