خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات با بیان اینکه امام(ره) همه چیز را برای رضای خدا انجام دادند گفت: اگر نیت کنیم و کار را برای خدا انجام دهیم نتیجه قطعا نتیجه ای خواهد بود که مورد رضای خداوند متعال است و در این مورد باید از امام(ره) الگو بگیریم.
کد خبر: ۸۶۹۶۵۶۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ برات زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در همایش سالیانه مودت که با حضور فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج مساجد و محلات و پایگاه های بسیج اقشار برگزار شد ضمن تشکر از همراهی خانواده ها در برنامه های بسیج گفت: قطعا اگر همراهی خانواده ها دردوران دفاع مقدس نبود شاید این رزمندگان نمی توانستند به اهداف مد نظر دست پیدا کنند و امروز هم همین گونه است و همراهی خانواده ها در موفقیت برنامه های بسیج موثر است.

وی افزود: یکی از رموز موفقیت بسیج اخلاص است چه آنهایی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و چه آنهایی که در این دوران جنگ نرم در پایگاهها فعالیت می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات با بیان اینکه امام(ره) همه چیز را برای رضای خدا انجام دادند و نتایج بزرگی رقم خورد  عنوان کرد: اگر نیت کنیم و کار را برای خدا انجام دهیم نتیجه قطعا نتیجه ای خواهد بود که مورد رضای خداوند متعال است و در این مورد باید از امام(ره) الگو بگیریم .

فرمانده سپاه قاین گفت: از دیگر رموز موفقیت بسیج این است که ولایت مداری را عملی اثبات کنیم و ببینیم ولایت از ما چه می خواهد.

وی گفت: در برنامه های بسیج باید وقت گذاشته شود و اگر قرار است شاگرد ولایت وسرباز ولایت باشیم باید فرمایشات رهبری به صورت جدی مد نظر ما باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها