مسئول اعزام مبلغ اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان:
حفظ آیاتی که سبک زندگی اسلامی را برای ما انسانها بیان می کند بیشترین اولویت در کلاس های ضیافت الهی است.
کد خبر: ۸۶۹۶۵۶۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول اعزام مبلغ اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان ضمن تبریک ماه ضیافت الهی خدمت ملت شریف ایران اسلامی گفت: اولویت در کلاس های ضیافت الهی حفظ آیات موضوعی قرآن کریم است.

حجت الإسلام روح الله احمدی افزود: بیشتر اولویت با آیاتی است که سبک زندگی اسلامی را برای ما انسانها بیان می کند تا در آینده بتوانیم در زندگی خود آیات الهی را پیاده کنیم.

وی اظهار داشت: هر ساله طرح ضیافت الهی با همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم همزمان با سراسر کشور در آستان امامزادگان برگزار می شود.

احمدی خاطرنشان کرد: جهت اجرای این کلاسها در استان زنجان چندین امامزاده انتخاب شده است بنابراین در شهرستان طارم هم امامزادگان هاشم، عوف و جعفر(ع) شهر آببر برای اجرای طرح ضیافت الهی و طرح تابستانی انتخاب شده است.

مسئول اعزام روحانیون در استان زنجان با اشاره به اهداف طرح ضیافت الهی اظهار داشت: برگزاری کلاس های معارف ، قرآن ، احکام ، مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی از جمله اهدافی است که در این کلاسها دنبال می شود

احمدی تصریح کرد: اهداف و اؤلویت اصلی در این کلاسها حفظ موضوعی قرآن کریم است هدف این است شرکت کنندگان در این کلاسها با سبک زندگی اسلامی آشنا شده و در زندگی خود آیات الهی را پیاده کنند.

این مسئول از رایگان بودن کلاسهای طرح ضیافت الهی و طرح تابستانی خبر داد و افزود: هیچ هزینه ای در قبال برگزاری و شرکت این کلاسها از احدی دریافت نخواهد شد و این کلاسها از اول ماه رمضان شروع شده و تا تاریخ ۳/ ۶/ ۱۳۹۵ دایر می باشد.

کارشناس دین تصریح کرد: با توجه به رایگان بودن کلاسها جوایزی برای شرکت کنندگان در این طرح ها پیش بینی شده است و تصمیم اینست برای دانش آموزان فعال که امتیازات لازم را در این کلاسها کسب کرده اند یک اردوی درون شهرستانی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار خواهد شد.

مسئول اعزام مبلغ اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار داشت: توصیه ام به جوانان و نوجوانان عزیز اینست که در این کلاسها شرکت کرده و اطلاعات عمومی خود را در زمینه قرآن ، و معارف اسلامی بالا ببرند گفتنی است این کلاسها همزمان با تمام نقاط کشور طبق برنامه و مواد درسی که کارشناسان زحمت کشیده اند اداره می شود واقعا قابل استفاده و مؤثر است.

ارسال نظرات