هادی افشار احمدی 4 مدال برنز مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ را کسب کرد.
کد خبر: ۸۶۹۶۵۹۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان از موفقیت و کسب مقام هادی افشاراحمدی قهرمان پاورلیفتینگ اعزامی به مسابقات آسیایی هندوستان خبر داد و گفت : این دوره از رقابت ها 20 خرداد ماه 95 تا 25 خرداد ماه سال جاری در هندوستان برگزار شد.

مهران زرگری افزود: هادی افشار احمدی نماینده دسته وزن 74 کیلو گرم رده سنی نوجوانان پاور لیفتینگ جمهوری اسلامی ایران از استان زنجان؛ توانست جایگاه سومی قاره پهناور آسیا را به خود اختصاص داده و با کسب 4 مدال برنز افتخاری دیگر برای استان زنجان رقم زند.

وی با اشاره به سطح بالای مسابقات و حضور رقبای قوی و بسیار فنی اظهار داشت: کسب مقام سومی برای رکورددار دسته‌ی وزنی 74 کیلو گرم رده سنی نوجوانان ایران در این مسابقات نشان از حضور ورزشکارانی بسیار قدر در این آوردگاه آسیایی بوده و قابل تحسین است.

زرگری با بیان اینکه افشار احمدی از پدیده های این رشته ورزشی در رده نوجوانان کشور است تصریح کرد: این ورزشکار قهرمان ارزنده زنجانی با ثبت رکورد 210 کیلوگرم در حرکت اسکات؛ 130 کیلو گرم در حرکت پرس سینه و 230 کیلو گرم در حرکت لیفت و ثبت مجموع 570 کیلو گرم مقام سوم این دوره از رقابت ها را کسب کرده است.

مهران زرگری رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ مادی و معنوی حسینی مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان از این هیئت ورزشی؛ تعامل با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وکار جدی و بدون خستگی در این دوره از ریاست هیئت را موجب عملیاتی شدن برنامه های تدوینی هیئت دانست و افزود: کسب قریب به 100 مدال کشوری در بخش انفرادی و 20 جام قهرمانی از مسابقات کشوری در مسابقات پاور لیفتینگ از دستاوردهای یکسال گذشته این رشته ورزشی است.

وی در پایان با بیان اینکه استان زنجان قطب این رشته ورزشی در سطح کشور می باشد افزود: این موفقیت ها با حداقل هزینه کسب شده و در بیشتر موارد ورزشکاران با هزینه های شخصی در مسابقات شرکت کرده اند.

گفتنی است، مراسم استقبال از این قهرمان ورزشی ساعت 11 امروز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات