فرمانده انتظامي شهرستان زنجان:

افزايش بيش از 180 درصدي كشفيات داخل خودرو در زنجان

با همكاري خوب مردمي و تلاش پليس ، كشفيات داخل خودرو با افزايش بيش از 180 درصدي روبرو بوده است.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۳۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به اجراي طرح هاي مختلف پليس در سال جاري گفت: با همكاري خوب مردمي و تلاش پليس ، كشفيات داخل خودرو با افزايش بيش از 180 درصدي روبرو بوده است.

سرهنگ ايرج خاني پور افزود: اعتماد مردم به پليس باعث جلب مشاركت‌هاي مردمي در تامين امنيت شده كه يكي از اين همراهي‌ها رعايت قوانين و مقررات و توجه به هشدارهاي پليسي است.

وي اظهار داشت: نگاه پليس در حوزه اجتماعي همواره ايجاد نظم و آرامش جمعي است و مي طلبد شهروندان در تحقق اين مهم همچون گذشته و بيش از آن با پليس مشاركت كنند.

خاني پور ادامه داد: در سال جاري پليس با برنامه ريزي و اجراي طرح هاي مختلف انتظامي و همكاري سازنده شهروندان توانسته است در كشفيات جرائم و پيشگيري از وقوع جرائم موفق عمل كند كه در كشفيات داخل خودرو در دو ماهه سال جاري نسبت به مشابه سال قبل بيش از 180 درصد توفيق داشته است.

اين مقام مسئول تصريح كرد : شب گذشته نيز ماموران با كار اطلاعاتي دو سارق داخل خودرو را شناسايي و در دو عمليات مختلف اين متهمان را دستگير و به كلانتري منتقل كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: اين متهمان در بازجويي به چهار فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كردند كه تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

ارسال نظرات