نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان مطرح کرد ؛
نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان گفت:اصل ولایت فقیه به عنوان خط قرمز نظام است که مهم تر از شعار باید در عمل اثبات شود و مجلس دهم قصد دارد که منویات رهبر معظم انقلاب را به عنوان عالیترین مرجع تصمیم گیری کشور در همان چ ...
کد خبر: ۸۶۹۶۶۳۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  احمد حمزه نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان هفته گذشته در نشست علنی مجلس شورای اسلامی به اهمیت نقش رهبری و اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه پرداخت و  تاکید کرد :ولایت فقیه عمود خیمه انقلاب و محور وحدت و انسجام ملی است و بر همه مسئولین واجب است اطاعت بی چون و چرا از معظم له داشته باشند چراکه این امر سبب پیشبرد بهتر امور ، افزایش و تحکیم وحدت ملی و هم چنین نا امیدی  دشمنان از ایجاد تفرقه و دو دستگی در کشور می شود .
وی هم چنین موضع گیری مناسبی در رابطه با مسائل اقتصادی و بیکاری خصوصا سوء مدیریت دولت در مناطق محروم جنوب استان داشتند که این قاطعیت و صراحت بیان سبب موضع گیری برخی از سایت های اصلاح طلب شد .
ولایت فقیه مخصوص به یک گروه خاص نیست و متعلق به همگان است
احمد حمزه نماینده مردم پنج شهر جنوبی کرمان در گفتگو اختصاصی با” آرمان کرمان " با بیان اینکه اصولی در مملکت وجود دارد که باید رعایت شود،اظهار داشت : ولایت فقیه متعلق به همگان است و همه مردم ما ولایت فقیه را دوست دارند و به فراوانی پیروان ولایت در خارج از کشور افتخار می کنیم که نباید در داخل کشور رفتار متناقض با ولایت داشته باشیم و آن را محدود به یک گروه خاص کنیم چراکه ولایت فقیه متعلق به همگان می باشد .
اصل ولایت فقیه خط قرمز عملی است نه شعاری
وی تاکید کرد : همه ما باید اصل ولایت فقیه را به عنوان خط قرمز نظام در صحبت ها و مهمتر از آن باید در عمل رعایت کنیم نه اینکه فقط شعار بدهیم ، در این خصوص دیگران هر گونه که می خواهند فکر کنند آزاد هستند .
مجلس دهم باید راهبردهای تیم تخصصی رهبری را اجرایی کند
حمزه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس و مطالبات ایشان عنوان کرد : خوشبختانه مجلس دهم قصد دارد که منویات رهبر معظم انقلاب را به عنوان عالیترین مرجع تصمیم گیری کشور در همان چهار چوب های مد نظر ایشان پیاده کند چراکه معظم له با راهبردهای تخصصی خود  مشکلات کشور را بررسی و رصد می کند .
وی در پایان خاطر نشان کرد : تنها راه نجات کشور در زمینه اقتصادی چارچوب کلی اقتصاد مقاومتی مطرح شده توسط رهبری می باشد چراکه اولویت کشور همین امر می باشد و امیدواریم که بتوانیم منویات معظم له را در همان چهارچوب های مد نظر اجرایی کنیم.
انتهای پیام/
آرمان کرمان
ارسال نظرات