خبرهای داغ:
رييس جمعيت هلال احمر ايذه از حضور پرشور اعضا و کارکنان اين جمعيت در مراسم خاکسپاري نيلوفر آرامش از اعضاي تيم دادرس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۴۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرنگاربسیج از اهواز، کوروش مهرزادگان با ابراز تأسف مرگ زودهنگام اين دختر 13 ساله گفت: عصر روز 14خرداد امسال بود که جريان آب شديد رودخانه کارون جان يکي از اعضاي تيم دادرس اين شهرستان را گرفت و 6نفر ديگر توسط اهالي روستاي منطقه از مرگ حتمي نجات يافتند.  

وي با اشاره به حضور و جستجوهاي مکرر تيم هاي امدادي و غواصي و همچنين اهالي منطقه افزود: پيکر بي جان نيلوفر آرامش با توجه به جذر و مد آب رودخانه کارون پس از 11 روز در نزديکي امامزاده سلطان ابرهيم(ع) پيدا شد و داغ سنگيني را بر دل هاي خانواده و دوستانش گذاشت.

رييس جمعيت هلال احمر ايذه با بيان اينکه در راستاي جستجوي اين دانش آموزش دادرس از تمامي پتانسيل هلال احمر استفاده شد، خاطرنشان کرد: اعضا و دوستان هلال احمري نيلوفر با شرکت در مراسم خاکسپاري اين دختر نوجوان ياد او را گرامي داشته و براي خانواده اين عزيز سفرکرده آرزوي صبر کردند.

مهرزادگان اظهار داشت: با توجه به فرارسيدن فصل تعطيلي مدارس، ضرورت دارد مسئولان دستگاه هاي ذيربط درخصوص نسب علائم هشداردهنده در مکان هاي مختلف ساحل رودخانه کارون اقدام لازم به سرعت انجام داده تا شاهد اين وقايع ناگوار نباشيم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها