خبرهای داغ:
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:سه دروازه بان برزیلی مدنظرمان هستند که گویا یکی از این نفرات فردا برای تیمش بازی دارد و می خواهیم آخرین بازی اش را انجام دهد و سپس اقدامات بعدی را انجام دهیم.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۵۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرنگار بسیج از اهواز، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: سه دروازه‌بان برزیلی مدنظرمان هستند که امروز درخصوص یکی از آن ها به جمع بندی می رسیم و نام او را به شورای برون مرزی خواهیم داد.

سیداکبر پورموسوی ، با ابراز رضایت از روند اردویی تیمش در کرج، اظهار کرد: خدا را شکر طبق برنامه ای که از قبل در نظر گرفته بودیم، پیش می رویم و روز گذشته نیز اولین بازی تدارکاتی مان را انجام دادیم و دو دیدار تدارکاتی دیگر هم در همین هفته پیش رو داریم.

وی با بیان این‌که امیدوارم با بازی های تدارکاتی و با نفرات جدیدی که جذب کرده ایم به اهداف تاکتیکی مان در این اردو دست پیدا کنیم، گفت: در بازی روز گذشته از بازیکنان جوان و امیدمان استفاده کردیم تا بتوانیم نفراتی را به عنوان استعداد در طول فصل در کنار تیم داشته باشیم. در این دیدار در حالی شکست خوردیم که دنبال نتیجه نبودیم و می خواستیم چهار پنج بازیکن مستعد را شناسایی و روی آن ها برای آینده کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: یک هفته این نفرات را در فشار نگه داشته بودیم و آن ها هم‌پای بازیکنان بزرگسال مان در بخش های فنی، تاکتیکی و بدنی کار کردند. در بازی روز گذشته هم اگر چه با توجه به فشاری که به آن ها وارد کرده بودیم، طبیعی بود که نتوانند کیفیت خودشان را به صورت صد درصدی نشان دهند اما یکی دو نفر آن ها جوابگوی اطمینان ما به خودشان بودند.

وی درباره مشخص شدن گلر این تیم نیز گفت: متاسفانه آقای شیخ‌ویسی نتوانستند به تیم ما بیایند. ما هم از روز گذشته برای جذب گلر خارجی اقداماتی داشته ایم. سه دروازه بان برزیلی مدنظرمان هستند که گویا یکی از این نفرات فردا برای تیمش بازی دارد و می خواهیم آخرین بازی اش را انجام دهد و سپس اقدامات بعدی را انجام دهیم.

پورموسوی بیان کرد: با هر سه دروازه بان مذاکره کرده ایم و با هر کدام که روی قیمت به توافق نهایی برسیم، این هفته به ایران می آید. هر سه نفر خوب و هم‌سطح هستند و نهایتا تا پایان وقت اداری امروز نیز در خصوص یکی از آن ها به جمع‌بندی می رسیم و نام او را به شورای برون مرزی خواهیم داد.

وی عنوان کرد: با چند بازیکن ایرانی هم برای خط هافبک صحبت کرده ایم و منتظر صدور رضایت نامه آن ها هستیم. به هر حال همین که در گام اول توانستیم مجموعه تیم را حفظ کنیم و بازیکنانی که پیشنهادهای خوبی داشتند را نگه داریم، یک موفقیت است. سایر نفراتی هم که جذب کردیم، تقریبا نفرات مدنظرمان بوده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها