خبرهای داغ:

مسابقات کشتی آزاد خوزستان پایان یافت

با معرفی تیم های برتر رقابت های قهرمانی کشتی آزاد خردسالان و نونهالان باشگاه های خوزستان، "جام رمضان" به پایان رسید.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۵۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرنگار بسیج از اهواز، این مسابقات در رده های سنی خردسالان و نونهالان به ترتیب 27 و 28 خردادماه در خانه کشتی شماره یک اهواز به مناسب یاد و خاطره "منصور ارجمندپور" از پیشکسوتان کشتی خوزستان برگزار شد.

در رده سنی خرسالان، 137 کشتی گیر از 15 شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان تیم هیات کشتی آبادان با 80 امتیاز به قهرمانی رسید، تیم نفت امیدیه با 65 امتیاز دوم شد و تیم نفت مسجدسلیمان با 55 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

هیات کشتی دزفول با 49 امتیاز، هیات کشتی بندرامام (ره) با 45 امتیاز و هیات کشتی اهواز با 39 امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا ششم جای گرفتند. تیم شهرداری شوشتر نیز به عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی شد.

در رده سنی نونهالان نیز 154 کشتی گیر از 15 شهرستان به روی تشک رفتند که در پایان تیم نفت مسجدسلیمان با 74 امتیاز بر سکوی اول قرار گرفت، تیم نفت امیدیه با 72 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم هیات کشتی اهواز با 65 امتیاز عنوان سوم را به دست آورد.

تیم هیات کشتی آبادان با 49 امتیاز، تیم هیات کشتی شوشتر با 49 امتیاز و تیم هیات کشتی بندرامام (ره) با 42 امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند. تیم شهرداری شوشتر نیز به عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار