عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آنها برای از بین بردن دانشمندان و افراد ارزشی و کارآمد نظام ما از هر شیوه ای هر چند ناجوانمردانه استفاده می کنند و این خصلت دشمنی است که دشمنی اش با ما دشمنی مبنایی است.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۶۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
اصغر مسعودی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به ترورهای بیولوژیک رژیم صهیونیستی گفت: ما باید توجه داشته باشیم که دشمن، دشمن است و از هر طریقی برای ضربه زدن به ما وارد می شود.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آنها با اصل نظام مقدس ما مشکل دارند و بر این اساس وقتی ترور های فیزیکی جواب نمی دهد و ما با احاطه امنیتی و هوشیاری نیروهای مختلف اطلاعاتی و امنیتی راه را بر آنها می بندیم قطعا آنها از راه های دیگر از جمله ترور بیولوژیکی وارد می شوند.

مسعودی اظهار اشت: آنها برای از بین بردن دانشمندان و افراد ارزشی و کارآمد نظام ما از هر شیوه ای هر چند ناجوانمردانه استفاده می کنند و این خصلت دشمنی است که دشمنی اش با ما دشمنی مبنایی است.

وی تصریح کرد: یهود معتقد است که نژاد برتر است و بقیه آدمها و حیوانات باید در خدمت یهود باشند و با هر کس مقابل آنها باشد و با تفکرات آنها مخالف باشد دشمنی دارند و این هوشیاری ما را می طلبد که این نقشه های آنها را نقش بر آب کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه به هنرمندان ما حمله می کنند دلیلش این است که آنها از زبان هنر برای نشان دادن ماهیت یهود استفاده می کنند و این برای آنها بسیار خطرناک است.

مسعودی گفت: اگر ما تفکر یهود را برای مردم حتی برای مسیحی ها درست تبیین کنیم نگاه همه نسبت به یهود عوض می شود و این همان چیزی است که اسرائیل از آن می ترسد و هنرمندان و افرادی که در این مسیر قدم بر می دارند را دشمن خود دانسته و سعی در از میان برداشتن آنها دارد.

ارسال نظرات