برگزاری جشن مودت در سپاه ناحیه کمیجان

رسالت تبلیغ شعائر الله در عرصه فرهنگی جامعه بر عهده فرماندهان بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: یکی از رسالت امامان معصوم(ع) تبلیغ دین، بیان احکام و تفسیر قرآن است در این راستا نیز امروز رسالت تبلیغ و تنظیم شعائر الله در عرصه فرهنگی جامعه بر عهده فرماندهان بسیج است.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۸۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار مجتبی مخلص‌آبادی امام حسن(ع) را بهترین الگوی اخلاقی دانست و اظهار داشت: امام حسن(ع) به‌دلیل بهره‌مندی از ویژگی عصمت و دوری از عصیان و اشتباه، برترین مربی اخلاق برای انسان‌ها محسوب می‌شوند.

وی افزود: در دین مبین اسلام همواره بر ترویج و تحکیم محبت و مودت در بین مسلمین تاکید شده است به طوری که خداوند متعال در آیه 23 سوره شوری می‌فرماید ای پیامبر بگو "بر این رسالت از شما مزد و اجری نمی‌خواهم جز دوستی با خویشانم".

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: بارزترین ویژگی امام حسن مجتبی(ع) به عنوان بهترین سرمشق برای دوستداران ایشان بخشندگی و دستگیری از دیگران است، کریم اهل بیت(ع) به بهانه‌های مختلف، همه را از خوان کرم خویش بهره‌مند می‌ساختند.

سرهنگ پاسدار مخلص‌آبادی با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تقویت ویزگی‌های بارز امام حسن مجتبی(ع) از جمله بخشندگی، صبر، زهد و تقوا است که می‌توان تحولات معنوی عمیقی را در جامعه ایجاد کند.

وی افزود: امام حسن مجتبی (ع) یکی از مظلوم‌ترین معصومین است و صلح ااین امام بزرگوار از قهرمانانه‌ترین نرمش تاریخ است که با توجه به شرایط زمانی و مکانی آن عصر به وجود آمد.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم امامان معصوم(ع) تبلیغ دین، بیان احکام و تفسیر قرآن است که با الگوگیری از این ویژگی‌ها گام‌های موثری برای حل مشکلات و نیازهای جامعه می‌توان برداشت در این راستا نیز امروز رسالت تبلیغ و تنظیم شعائر الله در عرصه فرهنگی جامعه بر عهده فرماندهان بسیج است.

سرهنگ پاسدار مخلص‌آبادی از برگزاری جشن‌ مودت در سپاه ناحیه کمیجان خبر داد و گفت: این نشست با هدف آشنایی خانواده بسیجیان با یکدیگر و آشنا شدن با اهمیت کار فرمانده‌هان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد چراکه فرماندهان بسیج همواره برای انجام رسالت خود نیازمند همراهی و حمایت معنوی خانواده‌هایشان هستند.

وی مولودی‌خوانی و کلاس بررسی آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی را از جمله برنامه‌های تدالرک دیده شده در این جشن معنوی دانست و افزود: تقویت روحیه نشاط و معنویت در خدمتگزاری خانواده برزگ بسیج و ترویج سبک زندگی علوی در میان شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی از دیگر اهدافی است که دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات