عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با «بسیج»:

باید مدیرانی که حقوق نامتعارف می‌گیرند رسوا شوند/ برای مقابله با مدیران متخلف ساکت نمی‌نشینیم

به مردم این اطمینان را می دهیم که با مشخص شدن نتایج دیوان محاسبات، ساکت ننشسته و مدیران خطاکار را رسوا خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد پول های کلان از بیت المال به جیب عده ای خاص برود.
کد خبر: ۸۶۹۶۷۱۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه دستگاه های نظارتی بر روند غیر قانونی و غیر اخلاقی حقوق نامتعارف برخی مدیران واکنش دهند اظهار داشت: در شرایطی که رکود اقتصادی ، فقر و گرانی اقتصاد جامعه را گریبانگیر خود کرده است؛ تعطیلی و بیکاری در واحدهای تولیدی روزافزون شده است  حقوق غیر متعارف برخی مدیران که با تکیه بر اریکه قدرت قبح زدایی غیر قانونی می کنند با واقعیات اقتصادی ناسازگار است و باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه هنوز نتایج دیوان محاسبات در خصوص حقوق غیر متعارف لحاظ نشده است افزود:  آقای لاریجانی شخصا درصدد پیگیری پرونده حقوق غیر متعارف مدیران برآمده اند و از دیوان محاسبات خواسته‌اند که در اسرع وقت گزارشات را انتقال دهند. نمایندگان مجلس همچنان پیگیر خواهند بود و در این مورد ساکت نخواهند نشست.

چنارانی بیان داشت: عملکرد غیر متعارف مدیران ، خدشه دار نمودن آبروی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و به مردم این اطمینان را می دهیم که با مشخص شدن نتایج دیوان محاسبات، ساکت ننشسته و مدیران خطاکار را رسوا خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد پول های کلان از بیت المال به جیب عده ای خاص برود، مدیران اینچنینی تکلیف خود را مشخص کنند و نمایندگان مجلس خط قرمز فعالیتی بر روند عملکردی این  مدیران ترسیم می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار