قهرمان جهان در گفتگو با «بسیج مازندران»:

شهدا مدالی بالاتر از طلا را به جامعه اسلامی هدیه کردند / با توسل به شهدای مدافع حرم قهرمان شدم

قهرمان کشتی ساحلی جهان گفت: شهدا مدالی بالاتر از طلا را به جامعه اسلامی ما تقدیم کرده و خواهند کرد، لذا ما باید حافظ و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
کد خبر: ۸۶۹۶۷۲۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سید محمد ساداتی قهرمان کشتی ساحلی جهان  مدال طلای ششمین دوره مسابقه جهانی کشتی جهان در کشور کرواسی را با برتری برابر تیم هایی از کشورهای جهان بدست آورد،امروز در یک اقدام ارزشی مدالش را بر گردن سید احمد اسدی فرزند شهید مدافع حرم ـسید جواد سدی» آویزان کرد.

این ورزشکار سمسنکده ای ساروی پس از تقدیم مدال جهانی به خانواده شهید مدافع حرم، در گفتگو با خبرنگار بسیج مازندران  عنوان کرد: ششمین دوره مسابقه کشتی ساحلی جهان با حضور 24 کشور جهان در کرواسی برگزار شد و با عنایت خداوند منان، و توسل جستن به شهدای مدافع حرم کسب مقام اول جهان نصیب من شد.

سید محمد ساداتی ادامه داد: قبل از آغاز مسابقات کشتی با خدای خود راز و نیاز کردم و از درگاهش خواستم تا به منظور طنین اندازی صدای سرود نظام مقدس انقلاب اسلامی در قلب اروپا، قهرمانی این دوره را بدست آورم .

ورزشکار بسیجی ساری اضافه کرد: با توجه به اهمیت وجود شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای مدافع حرم و رساندن پیام مظلومیت شهدای خانطومان نذر کردم، تا خدای متعال نیرویی عطا فرماید که بتوانم ذره ای از زحمات، ایثارگری ها و جانفشانی های شهدای مدافع حرم آل الله را با هدیه مدال به خانواده شهید عزیز و گرانقدر جبران کنم.

ساداتی یادآور شد: گرچه این اقدام در برابر رشادت و ایثارگری رزمندگان و شهدای مدافع حرمی که برای حفظ امنیت و تقویت و ماندگاری نظام ارزشی و الهی انقلاب اسلامی جان خود را فدای اسلام کردند ذره ای ناقابل است، اما صحه بر حمایت ، دلدادگی، همراهی و همزبانی آحاد جامعه به ویژه ورزشکاران با شهدا و آرمان های مقدس شان دارد.

وی تقدیم مدال طلا به فرزند شهید مدافع حرم را غیر قابل مقایسه با عمل فداکارانه شهدا برای امنیت بخشیدن به کشور خواند و افزود: شهدا مدالی بالاتر از طلا را به جامعه اسلامی ما تقدیم کرده و خواهند کرد، لذا ما باید حافظ و ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مراتب ایمان خود را با حفظ و رعایت اصول اخلاقی اعم از نوع پوشش ها و انجام واجبات دینی، در جامعه اسلامی نمایان سازیم.

جوان بسیجی و ورزشکار سادات ساری گفت: من شرمنده شهدا و خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم هستم و افتخار می کنم که توفیق اهدای مدال طلا به خانواده شهید نصیبم شد، و از خدا توفیق درک راه ایثار گری شهدا را مسئلت دارم.


انتهای پیام


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار