فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: امسال برای اولین بار اردوهای جهادی با حضور دانش‌آموزان دختر بسیجی در شهرستان زرندیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۷۸۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲

سرگرد پاسدار محمد مهجوری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از حضور دختران برای نخستین بار در اردوهای جهادی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: امسال برای اولین بار سهمیه‌ای مشخص برای اردوهای جهادی دانش‌آموزان دختر به استان ابلاغ شده که بنا شد به شکل پایلوت در سطح استان اردوهای جهادی با حضور دانش‌آموزان دختر بسیجی زرندیه برگزار شود.

وی افزود: سهمیه ابلاغی در راستای اردوهای جهادی دانش‌آموزی دختران بسجی 25 نفر است که تا به امروز 30 دانش‌آموز دختر برای حضور در این اردوها ثبت نام کرده‌اند و این طرح به شکل پایلوت در شهرستان زرندیه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: این تعداد دانش‌آموز دختر بسیجی قرار است با حضور در مناطق روستایی بخش خرقان شهرستان زرندیه در امر فضاسازی، زیباسازی مساجد و مدارس روستایی فعالیت داشته باشند.

سرگرد پاسدار مهجوری با اشاره به اثرگذاری این اردوها گفت: اردوهای جهادی همانند اردوهای راهیان نور نقش بسزایی در ایجاد تعامل و افزایش توانمندی‌های اخلاقی، دینی و تجربی برای دانش‌آموزان خواهد داشت چراکه این اردوها فرصتی طلایی برای ارتقای انگیزه معنوی و کسب آمادگی لازم برای دست‌یابی به نگاه جهادی است.

وی افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت، نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش گروهی و کمک به توسعه سازندگی و رفع محرومیت از دیگر اهداف برگزاری طرح اردوهای جهادی است، این اردوها تا به امسال در سطح استان با حضور دانش‌آموزان پسر برگزار می‌شده که امسال دختران دانش‌آموز بسجی نیز در این اردوها شرکت خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزان حاضر در این اردوها از دو مدرسه شهرستان هستند که اگر به سایر مدارس نیز ابلاغ می‌شد شاهد استقبال بیشتری می‌بودیم.

وی افزود: دانش‌آموزان در قالب این اردوها به مدت هفت روز در مناطق حضور می‌یابند که برنامه‌ریزی‌های لازم برای اسکان این تعداد دانش‌آموز صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات