عبدالله رضیان گفت: ناظرانی که گزارشات حقوقی را منتشر می کنند باید فیلترهای لازم را برای واکاوی بیشتر بعمل آورند تا این آگاهی ایجاد شود که دریافت و پرداخت حقوق مدیران از چه مبنای قانونی برخوردار بوده است؟!
کد خبر: ۸۶۹۶۷۸۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به غیر قانونی بودن حقوق غیر متعارف برخی مدیران اظهار داشت: این مدیران عمدتا متعلق به دستگاه دولتی نبوده اند بلکه مدیران شرکت های خصوصی یا هیات مدیره ای بوده اند.

 وی با بیان اینکه سازمان بازرسی و دستگاه نظارتی دولت، کنترل لازم را داشته باشد افزود: موضوع پیگیری جدی حقوق غیر متعارف مدیران  ضروری است تا گزارشات مندرج شده بازرسان با قانون مطابقت داشته باشد.

رضیان خاطر نشان کرد: ناظرانی که گزارشات حقوقی را منتشر می کنند باید فیلترهای لازم را برای واکاوی بیشتر بعمل آورند تا این آگاهی ایجاد شود که دریافت و پرداخت حقوق مدیران از چه مبنای قانونی برخوردار بوده است؟!

 نماینده مردم قائمشهر بیان داشت: بسیاری از شرکت ها متعلق به دولت است لذا حقوق غیر متعارف ، برداشت غیر قانونی به عنوان برداشت  پول غیر قانونی از بیت المال محسوب می شود و فرقی ندارد دستگاه  دولتی باشد یا خصولتی.

وی در خاتمه افزود:  ایجاد مکانیزم قانونی درست ضروری است تا نظارت به شکل قانونمند و دقیق وجود شکل بگیرد و چنین اتفاقاتی مجدد تکرار نشود، این موضوع به طور قطع در مجلس ورود خواهد یافت تا بیش از این سلامت اداری خدشه دار نشود. 

ارسال نظرات