خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان

آمریکایی ها خواهان رابطه ای هستند که در آن جمهوری اسلامی عزت نداشته باشد

امام جمعه گلپايگان:آمریکاییها خواهان رابطه ای هستند که در آن جمهوری اسلامی عزت نداشته باشد در حالی که قانون اسلام است که برای مسلمانان عزت و ذلت برای کافران ذلت باشد.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۲۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه های این هفته شهر گلپایگان که در مصلی شهرستان برگزار گردید با توجه به سخنان رهبری در هفته گذشته گفت: توافق برجام نباید مقدمه قدم های بعدی در رابطه با آمریکا تلقی گردد.

امام جمعه گلپایگان بیان کرد: آمریکاییان از روز اول انقلاب، دشمنی با ملت ایران را برگزیدند، و رابطه شان را با نظام اسلامی قطع کردند و ملت ایران رامورد تحریم قرار دادند.

وی افزود: به فرموده امام خمینی ره ما رابطه گرگ و میشی را نمی خواهیم این درحالیست که آمریکایی ها خواهان رابطه ای هستند که در آن جمهوری اسلامی عزت نداشته باشد در حالی که قانون اسلام است که عزت برای مسلمانان و ذلت برای کافران باشد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی به کشورهایی که با آمریکا رابطه داشتند و نتواستند تا کنون بر مشکلات خویش غلبه کنند اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه دارای جایگاه ویژه ای در علم و فنآوری می باشیم و همیشه نشان دادیم که می توانیم بر مشکلات سخت غلبه کنیم، در اقتصاد کشور با مصرف درست و همچنین استفاده از تولیدات داخلی، اقتصاد ایران را رونق دهیم.

وی به خوش خدمتی سازمان ملل به آل سعود اشاره کرد و ادامه داد: خون کودکان مظلوم یمن گریبان آل سعود تا دبیر کل سازمان ملل را خواهد گرفت.

امام جمعه گلپایگان به کسانی که می خواهند با چک های بی محل و حق الناس پیشرفت کنند هشدار داد و تشریح کرد: برای هفده نفر از زندانیان آبرومند گلریزانی گرفته می شود، مردم به اندازه توانشان کمک کنند تا دیگر شاهد چنین افراد با این مشکلات در شهرستان نباشیم

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی از مردم خواست مانند ماه مبارک رمضان حضور در مساجد را ادامه دهند و سازمان تبلیغات اسلامی را در اعزام مبلغ یاری و کمک نمایند.

وی در پايان از اصناف و بازاريان خواست که با توجه به وضع اقتصاد رعایت حال مردم را نمایند و مالیات خود را به موقع پرداخت کنند تا دولت بهتر بتواند برای کشور هزینه نماید

منبع:ديار عالمان
ارسال نظرات