معاون دانشگاه یاسوج:

دانشگاه یاسوج میزبان کرسی آزاد اندیشی ترویجی

معاون پژوهشی و دبیر کرسی‌های علمی دانشگاه یاسوج از برگزاری دومین کرسی ترویجی «بررسی مزایا، معایب و مشکلات نظریه پردازی» در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۵۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
هجیر کریمی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دانشگاه یاسوج در راستای آموزش دانشجویان گام‌های موثری برداشته است، اظهار داشت: کرسی ترویجی « بررسی مزایا، معایب و مشکلات نظریه پردازی » به صورت مناظره در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی و دبیر کرسی‌های علمی دانشگاه یاسوج زمان برگزاری این برنامه را روز شنبه 29 خردادماه (امروز) و از ساعت 17:30 تا 20 اعلام کرد و افزود: مکان برگزاری این برنامه نیز سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه است.

کریمی بیان کرد: این برنامه به همت دبیرخانه کرسی‌های علمی دانشگاه یاسوج و با همکاری معاونت آزاد اندیشی دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند جهت استفاده از مباحث این کرسی ترویجی در این برنامه حضور یابند.

وی عنوان کرد: با توجه به فراگیر شدن بحث فضای مجازی در همه عرصه‌ها، باید برای بهبود و گسترش کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، این کرسی‌ها را در فضای مجازی راه‌اندازی کنیم چون در این محیط‌ها فرد راحت‌تر می‌تواند اظهار نظر کند.

معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج بیان کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها موجب پختگی هرچه بیشتر در بیان آرا و افکار می‌شود و تنش‌های موجود در جامعه را کاهش می‌دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار