فرمانده سپاه زرندیه خبر داد

برگزاری همایش طرح مودت سپاه ناحیه زرندیه

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه از برگزاری همایش طرح مودت در سپاه زرندیه خبر داد و گفت: این همایش با هدف ایجاد انس و الفت،تقویت روحیه نشاط ومعنویت و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۹۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

سرگرد پاسدار محمد مهجوری ضمن تبریک به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) اظهار داشت: نشست صمیمی فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، اقشار و کانون‌های بسیج سپاه ناحیه زرندیه با هدف ایجاد انس و الفت، تقویت روحیه نشاط، معنویت و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقال فرهنگ‌، که حفظ اصول و عناصر اصلی یک تمدن به برکت خانواده صورت می‌پذیرد بر آن شدیم تا در یک ضیافت افطاری ضمن ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی بین خانواده‌های فرماندهان و مدیران بسیج روحیه نشاط و معنویت را در خانواده بزرگ بسیج شهرستان تقویت نماییم.

فرمانده سپاه زرندیه تصریح کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای خود سازی است و چیزی که در جامعه امروز نیازمند آن هستیم احیا و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است که متاسفانه در جامعه امروز ما مغفول مانده است در حالی که از نظر مقام معظم رهبری مسئله فرهنگ مهمترین رکن جامعه اسلامی است .

سرگرد پاسدار مهجوری ادامه داد: کسی که سبک زندگی خود را بر اساس سبک زندگی اسلامی و قرآنی بنا کند به کمال واقعی می‌رسد و کسی می‌شود همچون حضرت امام خمینی(ره) که دنیا را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و استکبار را به پوچی می‌کشاند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی با هجمه سنگین در جبهه جنگ نرم وارد کارزار شده و مردم جامعه ما و به خصوص بسیجیان و پاسداران باید مراقب باشند و در این جبهه مردم جامعه را آگاه و هوشیار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار