خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی گفت: امسال 1600نفر روز فعالیت در اردوهای طرح هجرت ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) انجام خواهد شد که با برنامه ریزی های صورت گرفته نقاط محرم شمال غرب شیراز در اولویت قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۹۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز در جمع دانش آموزان طرح هجرت ناحیه 2آموزش و پرورش شیراز برگزار شد بیان نمود: هدف از برگزاری اردوهای طرح هجرت دانش آموزی دنبال کردن فرهنگ سازی کار جهادی و سازندگی و محرومیت زدائی می باشد.وی افزود:سال گذشته اردوهای طرح هجرت با  مشارکت 100نفر و 1000نفر روز توسط دانش آموزان ناحیه 2آموزش و پرورش طی مدت 10روز با هدف زیبا سازی،نقاشی،شعار نویسی،رنگ آمیزی بهسازی و تعمیرات از عمده فعالیت ها بوده که بحمدا... به نحوه مطلوب انجام شده است.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد:انشاءا... امسال 1600نفر روز فعالیت در اردوهای طرح هجرت ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) انجام خواهد شد که با برنامه ریزی های صورت گرفته نقاط محرم شمال غرب شیراز در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی تصریح نمود: با برنامه ریزی های انجام شده در بسیج سازندگی ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی به دنبال افزایش خدمت رسانی و محرومیت زدائی به مردم عزیز کشورمان هستیم  که با همکاری آموزش و پرورش در اجرای این اردو که از ملزومات می باشد که در این راستا تشکیل کمیته پشتیبانی و هماهنگی های خوبی صورت پذیرفته است
ارسال نظرات
پر بیننده ها