خبرهای داغ:
این روزها که فیش های حقوقی چند ده میلیونی و اسرافهای دریافتی از بیت المال قلب جامعه و مردمی که سالها همه گونه سختی را برای حفظ و ارزشگذاری به انقلاب به جان خریده اند به درد آورده است نیازمند تکرار سخنان رهبری در دوران ریاست جمهوری هاشمی هستیم تا بدانیم با این شیوه مدیریتی در حال عقبگرد به راه طی شده و کم بازده هستیم.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۶۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از 598 ، وقتی هدف توسعه یافتگی محض و تفکر تکنوکراسی باشد و دلبستگی به انقلاب حلقه گمشده مدیریت، نتیجه اش میشود حقوق های چند ده میلیونی و ریخت و پاش در زندگی شخصی و امور مالی مسئولین و حقوق‌ها و حسابهای بی سر و ته و غافل شدن از حال آحاد جامعه که روز و شب در پی لقمه نانی حلال اند.


زمانی که تکنوکرات‌ها در دوران ریاست جمهوری هاشمی بر مسندهای مدیریتی تکیه زده بودند هر سال شاهد تذکرات صریح رهبر انقلاب در این باب بودیم. 

این روزها که فیش های حقوقی چند ده میلیونی و اسرافهای دریافتی از بیت المال قلب جامعه و مردمی که سالها همه گونه سختی را برای حفظ و ارزشگذاری به انقلاب به جان خریده اند به درد آورده است نیازمند تکرار سخنان رهبری در آن سالها هستیم تا بدانیم با این شیوه مدیریتی در حال عقبگرد به راه طی شده و کم بازده هستیم.

پیام نوروزی سال 72: ما نمیخواهیم سازندگی کنیم که نتیجه این سازندگی یا رونق اقتصادی این باشد که عده ای از تمکن بیشتری برخوردار شوند و عده ای فقیرتر شوند. این به هیچ وجه مورد رضای الهی و اسلام و مقبول ما نیست. هدف اصلی تامین عدالت است .

پیام نوروزی سال 74: انضباط اقتصادی و مالی یعنی مقابله با ریخت و پاش و زیاده روی و اسراف. اینها به هیچ وجه صفت خوبی نیست.

پیام نوروزی سال75: توصیه اول من مبارزه با اسراف و زیاده روی و نابود کردن اموال عمومی و اموال شخصی است چون اموال شخصی هم به نحوی به اموال عمومی برمیگردد.

پیام نوروزی سال76: امسال همه سعی کنند اسراف را کنار بگذارند.

سخنرانی در مشهد مقدس در آغاز سال 74: اسراف و ریخت و پاش مالی جزو نبایدهای انقلاب است که متاسفانه برخی آن را رعایت نمیکنند. اسراف یک لجنزار و ریخت و پاش مالی یک وسوسه شیطانی است.

حال باید منتظر ماند و دید اینگونه مدیرانی که در عمل به این "نباید انقلاب" از یکدیگر پیشی می‌گیرند و اینگونه تفکر را بعنوان ارثیه ای نحس از گذشته به یادگار دارند، چه زمانی از دولت جدا میشوند و خادمان انقلابی ملت جایگزین آنان می‌شوند.
انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها