رئیس شورای همفکری و اندیشه بسیج رسانه گلستان:
رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان گفت: یکی از دغدغه‎های مقام معظم رهبری موضوع فرهنگی است که بسیج رسانه در جبهه فرهنگی می‎تواند نقش اول را ایفا کند.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۹۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲

به گزارش بسیج رسانه گلستان: علی منصوری رضی که در دوره دوم شورای همفکری و اندیشه بسیج رسانه گلستان با اکثریت آرای اعضای شورا به عنوان رئیس این شورا انتخاب شدند پس از انتخابات شورا در سخنانی ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه(س) از حسن اعتماد اعضای شورا قدردانی و اظهار کرد: اسامی و عناوین یک اعتبار دنیوی و گذرا است اعمال و کردار هر انسان ملاک ارزیابی است همه مسئول هستیم و باید برای اعتلای جامعه اسلامی با روحیه بسیجی وارد میدان شویم.

رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان با تاکید بر اینکه بسیج رسانه در جبهه فرهنگی رسانه‎ای باید نقش‎آفرین باشد، افزود: بسیج باید در برابر هجمه‎های بی‎امان دشمنان به ارزش‎های اسلامی به خوبی ایفای نقش کند.

وی بیان کرد: بسیج رسانه دوران نوجوانی خود را سپری می‎کند که نیاز است همه به این جبهه فرهنگی کمک کنند، یکی از دغدغه‎های مقام معظم رهبری موضوع فرهنگی است که بسیج رسانه در جبهه فرهنگی می‎تواند نقش اول را ایفا کند.

* آفت‎هایی نظیر کبر و خودبرتربینی انسان را تهدید می‎کند

رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان به کارنامه بسیج رسانه در دوره پیشین پرداخت و گفت: برگزاری دوره‎های آموزش خبرنگاری، برگزاری جشنواره رسانه و تجلیل از شهدای رسانه و شهدای مدافع حرم، تجلیل از خبرنگاران و ساماندهی حلقه‎های صالحین از جمله مهمترین فعالیت‎های بسیج رسانه استان گلستان بوده است.

منصوری‎رضی در خصوص فضیلت ماه مبارک رمضان بر لزوم سازندگی جسم و روح تاکید کرد و افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا انسان به تقوای الهی دست پیدا کند و به درجه‎ای از خلوص نیت برسد که جز رضای خدا چیز دیگری را نبیند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان را برای جلای روح و جسم غنیمت باید شمرد، اظهار کرد: آفت‎هایی نظیر کبر و خودبرتربینی انسان را تهدید می‎کند که تنها راه خلاص شدن از این آسیب‎ها کسب تقوای الهی است.

* رفتارهای رسانه‎ای برای رضایت خدا باشد نه مطرح شدن فردی

رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه رفتارهای رسانه‎ای برای رضایت خدا باشد نه در راستای مطرح شدن خودمان، تاکید کرد: در تجمیع رسانه باید به دنبال فرامین بر زمین مانده ولی امر مسلمین باشیم تا آن را تحقق ببخشیم.

منصوری‎رضی گفت: در دفاع از ارزش‎های اسلامی کوتاهی نکنیم هر قدر که این کارها خالصانه باشد قطعا جزو اعمال صالح محسوب می‎شود.

لازم به ذکر است شورای همفکری واندیشه بسیج رسانه برای مدت دو سال از بین نخبگان و فعالان رسانه ای استان تشکیل و در اولین جلسه هر دوره انتخابات برگزاری و از میان اعضا یک نفر بعنوان رئیس و یک نفر نیز بعنوان نایب رئیس انتخاب و مسئول سازمان بسیج رسانه استان نیز بعنوان دبیر شورا انتخاب می شود.

ارسال نظرات