اکران فیلم های پرمحتوا و ارزشی یکی از برنامه های اولویت دار است که با پخش نمایش فیلم های ارزشمند سینمایی، بتوانیم به مقابله با اهداف شبکه های اجتماعی مخرب برویم و در این زمینه سینما می تواند به قرارگاه فرهنگی مقابله با آسیب های اجتماعی تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۰۰۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، جهانگیر نیکخواه در جلسه ایی که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال برگزار شد اظهار داشت: سینما یکی از دغدغه های چندین ساله جوانان خلخال بود که با همت و تلاش مسئولین اجرایی در مهرماه سال قبل به بهره برداری رسید و در این زمینه باید با اکران فیلم های سینمایی ارزشی بتوانیم جایگاه واقعی سینمای انقلابی را به نمایش بگذاریم.

وی تصریح کرد: جذب مخاطب یکی از برنامه های مهم کوتاه مدت مدیریت این سینما به شمار می رود و در این زمینه سعی داریم برای معرفی سینما خلخال، با برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی هنری در زمینه های مختلف برنامه ریزی کنیم.

رئیس سینما فرهنگ خلخال افزود: اکران فیلم های پرمحتوا و ارزشی یکی از برنامه های اولویت دار است که با پخش نمایش فیلم های ارزشمند سینمایی، بتوانیم به مقابله با اهداف شبکه های اجتماعی مخرب برویم و در این زمینه سینما می تواند به قرارگاه فرهنگی مقابله با آسیب های اجتماعی تبدیل شود.

نیکخواه بیان داشت: غرب با طراحی و ایجاد شبکه های مختلف تخریبی، سعی دارد اهداف جوانان را مورد هدف قرار دهد و از این رو سعی می کنیم با اکران فیلم های سینمایی در سئانس های مختلف، ضمن پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، به جذب مخاطب ثابت دست یابیم و انتظار داریم که خانواده ها با انتخاب سینما و فعالیت های فرهنگی و هنری، همواره مشوق فرزندان خود در استقبال از اینگونه برنامه ها در طول سال باشند.

رئیس سینما خلخال تصریح کرد: جهت توسعه فرهنگی در سال جدید، اقدام و عمل ضروری است و در این حوزه ضمن شناسایی هنرمندان متعهد و تقویت تفکر هنری در راستای هنر انقلاب، و با راه اندازی قرارگاه فرهنگی در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ضمن تقویت هنر، مانع نفوذ فرهنگی غرب شده و از این طریق می توانیم به اهداف بلند مدت خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: با ارتقای سطح آموزشهای هنری و اجرای کلاس های متنوع و برگزاری نقد فیلم های در حال اکران، می توانیم ضمن دست یابی به طرح جامع فرهنگی، و بهره گیری از صاحب نظران و هنرمندان پیشکسوت، به مقابله با نفوذ دشمن در عرصه های مختلف هنری باشیم و در این زمینه به طرح تحکیم تعالی بنیان خانواده گام برداریم.

نیکخواه اظهار کرد: سینما فرهنگ خلخال با هزینه بالغ بر یک میلیارد ریال با اکران فیلم ارزشمند محمد رسول الله(ص) به صورت رسمی افتتاح شد و این سینما با درجه 2 کشوری، با ظرفیت 374 نفر در هر سئانس، با آخرین تکنولوژی صوت و تصویر برای نمایش فیلم های سینمایی، با سیستم پخش دیجیتال و فیلم های سه بعدی با صدای استریو، اکران همزمان با سراسر کشور، فعالیت حرفه ایی خود را از مهرماه سال 1394آغاز کرده و این سالن در خیابان بلوار 17 شهریور، روبروی فرمانداری این شهر واقع است.

ارسال نظرات