همایش‌ روز گرمی باید به گونه‌ای برگزار شود که خروجی و نتیجه آن فقط نظری نباشد بلکه جذب سرمایه‌گذار باشد.
کد خبر: ۸۶۹۷۰۰۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، سیدحمایت میرزاده، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری این شهرستان، برگزاری باشکوه مراسم روز شهرستان گرمی و سالروز ورود تاریخی رهبر معظم انقلاب به این شهر را محکی برای سنجش ظرفیت‌ها و توانایی‌های ادارات و فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های گرمی دانست و گفت: باید از همه فرزندان موفق، موثر، نخبه های علمی، هنری، فرهنگی و سیاسی برای حضور در روزی که به نام گرمی نام‌گذاری شده است دعوت به عمل آید و در روز گرمی، روستائیان با امضای شورا و دهیاران، فرزندان نخبه، نمونه و موثرخود را از اقصی نقاط کشور دعوت کنند.

سید حمایت میرزاده به برگزاری همایش در این روز اشاره کرد و گفت: اگر خروجی همایش‌ها، تهیه عکس و فیلم و گزارش باشد ارزشی ندارد، خروجی همایش باید جلب و جذب سرمایه‌گذار به گرمی باشد.

سیدحمایت میرزاده بر همکاری ادارات در تحقق برنامه 14 گانه توسعه شهرستان که توسط وی تهیه و تدوین شده تاکید کرد و گفت: مردم به قیافه من رای نداده‌اند برنامه‌ام را تایید کرده‌اند و برای تحقق آن از هیچ اقدامی فروگذار نخواهم کرد.

وی افزود: برخی ادارات در پاسخ به نامه دفتر نماینده مردم گرمی در مجلس، برنامه‌ها و همکاری‌های خود را اعلام کرده‌اند.

میرزاده با بیان اینکه برای حل مشکلات شهرستان گرمی با اراده محکم کمر همت بسته شده است؛ گفت: اگر نمایندگی مجلس برای من هدف باشد، لعنت خدا بر من و بر افکار این‌چنینی و ثابت می‌کنم می‌شود و می‌توانیم.

ارسال نظرات