فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه انتقال فرهنگ ایثار به فضای دانشگاه هدف اصلی از برگزاری این اردوهاست از وجود ۲۲ قشر بسیج در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۷۰۱۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار غلامعلی ابوحمزه  در نشست بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به نوع نگاه سپاه به دانشگاه اظهار داشت: بسیج به مدیریت دستگاه‌‌ها و مجموعه‌ها برای تقویت زمینه‌های رشد و بالندگی جامعه کمک می کند.
وی با تاکید بر تشکیل ستاد هماهنگی بسیج دانشگاه با حضور معاونان و افراد فعال پیش از آغاز سال تحصیلی و بررسی مباحث تحصیلی در این ستاد، گفت: باید ضمن آسیب‌شناسی اردوهای راهیان نور، تأثیرگذاری این اردوها در بین اساتید و دانشجویان ارزیابی شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه انتقال فرهنگ ایثار به فضای دانشگاه هدف اصلی از برگزاری این اردوهاست از وجود ۲۲ قشر بسیج در استان همدان خبر داد و گفت: هر قشر بسیج مطالبات خاص خود را دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه بسیجیان عصاره توان ملت هستند و باید همه برای بهبود شرایط بسیج کمک کنند، گفت: مدیران بسیجی از بین بهترین‌ها انتخاب می‌شوند.
سید حبیب‌الله موسوی‌بهار با اشاره به اینکه بارها در جمع تشکل‌های ‌مختلف به داشتن برنامه توسط دانشجویان برای حضور در تشکل‌های مختلف به خصوص عضویت در نهاد مقام معظم رهبری و بسیج دانشگاه تأکید شده، افزود: باید دغدغه‌های اجتماع توسط دانشگاهیان مطرح شود./م
ارسال نظرات