مدیرکل حج و زیارت مازندران از آغاز ثبت نام دور جدید اعزام عتبات عالیات از 17 تیر ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۷۱۰۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،ساداتی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: دور جدید اعزام عتبات عالیات از 17 تیر ماه آغاز می‌شود که درخواست ما از متقاضیان این است که به کاروان‌های مجاز در سطح استان و یا سایت attabat.org.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه زائران از مراجعه به کاروان‌های غیرمجاز به‌صورت جدی پرهیز کنند، تصریح کرد: از نشانه‌های کاروان‌های غیرمجاز دریافت وجه به‌صورت نقدی است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران ادامه داد: با وجود تأکیدات و هشدارهای فراوان باز هم شاهد مراجعه زائران به دفاتر غیرمجاز هستیم، در حالی‌ که زائران از امنیت لازم برخوردار نبوده و امکان هر نوع حادثه‌ای وجود دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه برخی زائران با ثبت‌نام و اعزام از طریق کاروان‌های غیرمجاز با مشکلات بسیار مواجه شدند، تصریح کرد: اخیراً نیز کاروان غیرمجاز در عراق دچار حادثه شد و حدود پنج نفر از زائران به لقاءالله پیوستند و بقیه زائران مجروح شدند و مدیر کاروان نیز با توجه به نداشتن پشتوانه نتوانست پاسخ‌گو باشد.

ساداتی در پایان گفت: امیدواریم زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند به بحث ثبت‌نام در کاروان‌های مجاز با توجه به امنیت لازم و مسائل مختلف توجه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها