خبرهای داغ:
مردم ولایتمدار گیلانغرب طی بیانیه ای حمایت قاطع خود را از سنگر مقدس نماز جمعه در این شهرستان را اعلام داشتند.
کد خبر: ۸۶۹۷۱۰۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از گیلانغرب؛ در این بیانیه چنین امده است ؛یکی از برکات انقلاب اسلامی برپایی با شکوه نماز جمعه در سراسر کشور می باشد ، این آیین مقدس هدیه ای است که خداوند متعال به واسطه برقراری نظام جمهوری اسلامی به ملت ایران اهداءنموده تا دژمستحکمی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام باشد.

آگاهی بخشی به مردم در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی ، بیان مشکلات و دغدغه های مردم ، بصیرت افزایی در مسائل مختلف فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی از جمله ظرفیتهای خطبتین نماز جمعه می باشد که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در دولتهای مختلف همواره ائمه جمعه محترم در سراسر کشور در دفاع از حقوق مردم و مواضع بر حق اسلام و انقلاب از هیچ کسی با هر مقام و منصب و جایگاهی چه موافق و چه مخالف چشم پوشی نکرده و با شجاعت و قاطعیت و منطق و استدلال مسائل و مشکلات و مطالبات مردم را بیان نموده اند.

 

 اکنون نیز در شهرستان گیلانغرب این مطالب از لسان عالم فرهیخته و خطیب توانا حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا مهری "زیدعزه" بیان می گردد لذا این امر موجب امید و دلگرمی در بین اقشار مختلف بخصوص جوانان انقلابی ، خانواده های معظم شهدا،جانبازان،ایثارگران  و همه دلسوزان به نظام و انقلاب اسلامی به خصوص قشر محروم و مستضعف شهرستان گردیده که استقبال باشکوه مردم از نماز جمعه موید این مطلب می باشد.

 

ما مردم غیور شهرستان گیلانغرب تریبون نماز جمعه را تریبون مقدس نظام، ولایت و مردم، وروشنگری های ائمه جمعه را حرف انقلاب و نظام می دانیم و با همه توان حمایت خود را از مواضع اصولی و انقلابی امام جمعه محترم که مبتنی بر اندیشه های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای "مدظله العالی" می باشد اعلام میداریم .

 

لذا مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان با پیشینه عزت و اقتدار که مدال زرین مقاومت را در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده است اقدام اخیر بعضی افراد در جهت تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی را عملی ناشایست دانسته و به این افراد توصیه می نماید مراقب تکرار اظهارات نسنجیده خود باشند که در صورت تداوم قطعاً موجب پشیمانی دنیا و آخرت آنها خواهد شد.

 

ما امت بسیجی، ولایت مدار، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان گیلانغرب همگان را به همدلی و برادری و رعایت تقوای الهی دعوت می نماییم.

 

در پایان ضمن آرزوی طول عمر باعزت برای سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرزوی توفیق برای همه خدمت گزاران دلسوز این نظام خصوصاً رئیس جمهور محترم که با کمال تواضع دولت را شرمنده جوانان تحصیل کرده بیکار ایرانی دانستند از مسولین تقاضامندیم که بجای حاشیه پردازی ها تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم ، مهار رکود و گرانی خصوصاً رفع معضل بیکاری که متاسفانه این شهرستان رتبه اول در استان را دارد به کار گیرند.

ارسال نظرات