خبرهای داغ:
به همت معاونت بازرسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) نشست مودت فرماندهان پایگاههای تابعه برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۹۷۱۲۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این نشست که در حسینیه ثار الله ستاد سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد، محمد رضا موحد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که فرمودند: در اجر و ثوابی که فرماندهان بسیج می برند خانواده های آنها نیز سهیم هستند گفت: شما خانواده ها نقش بسزایی در تحقق اهداف برنامه های بسیج دارید و تلاش شما در خانواده ها باعث می شود که اهداف بسیج بیش از بیش اجرایی شود.

دکتر زاهدی نیز که سخنران این برنامه بود گفت: آسیبهایی که خانواده ها را تهدید می کند اگر به درستی با آن برخورد نشود بنیان خانواده ها سست می شود.

وی در ادامه افزود: خانواده نقش بزرگی در پیشرفت جامعه دارد و اگر جامعه ای می خواهد پیشرفت کند بایستی برای خانواده ها برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.

این استاد دانشگاه گفت: پدران و مادران اگر بخواهند فرزندان خود را پرورش دهند و آنها را به شیوه و روشی خاص جهت دهند باید مدل و الگوی راه و روشی باشند که برای فرزندان خویش خواستارند. پدران و مادرانی که بین عمل و گفتارشان، تفاوت است و پدرانی که فرصتی کافی برای ارتباط با فرزندان خود ندارند، هرگز الگوی خوبی برای فرزندان خود نخواهند بود.

زاهدی اظهار کرد: مسئله پدری و عهده داری سرپرستی فرزندان، مسئولیتی خطیر و موفقیت در آن مستلزم آگاهی، فداکاری و اخلاق و اعتقاد است. به فرموده پیامبر پدر مسئول است. او مسئول است اعتماد را درون خانواده بیاورد، مراقب فرزندان باشد و زمینه را برای استقلال و آزادی فراهم آورد و مخاطرات را از آنها دور سازد. از همان دوران جنینی پدر باید زمینه ساز تربیت فرزند باشد تا روزی که او به دنیا آمد دچار گرفتاری و سردرگمی نباشد.

ازدیگر برنامه های اجراشده در این نشست برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا بود. و بعد از نماز جماعت بسیجیان بر سر سفره افطار حاضر شدند.

ارسال نظرات