خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین :
مهدی برزگر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،از برگزاری هشتمین دوره طرح ولایت استانی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۷۱۷۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

 

مهدی برزگر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،از برگزاری هشتمین دوره طرح ولایت استانی خبر داد و اظهار کرد: این طرح با حضور ۳۵۰ دانشجوی داوطلب دانشگاه‌های استان قزوین در چهار موضوع معرفتی، اخلاقی تربیتی، بصیرتی و تشکیلاتی در قالب کلاس‌ها، کارگاه‌ها و همایش‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هشتمین طرح ولایت استانی از یکم تا ۱۱ مردادماه سال جاری به صورت شبانه‌روزی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی استان قزوین برگزار می‌شود که از جمله برنامه‌های آن مسابقه کتابخوانی، ورزشی، دیدار با خانواده شهدا به صورت گروهی، برگزاری کرسی آزاداندیشی و مناظره‌های دانشجویی در این کارگاه‌ها است تا دانشجویان با آن‌ها آشنا شوند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به هدف طرح ولایت استانی تصریح کرد: هدف از این طرح این است که بتوانیم دانشجویان را در مقابل شبهات و ابهاماتی که امروزه از طریق رسانه‌ها و یا از سوی برخی از اساتید نماها که در لباس استادی قرار گرفته‌اند و انقلاب و نظام را به زیر سؤال برده و خیانت می‌کنند، واکسینه کنیم.

برزگر ادامه داد: برخی از اساتید در دانشگاه‌ها شبهات و ابهاماتی را از زبان دشمن در دانشگاه تعلیم می‌دهند که دانشجویان باید در مقابل این شبهات و تهدیدات هوشیار باشند.

وی اضافه کرد: دانشجویان بعد از طرح ولایت در قالب حلقه‌های صالحین و گروهای دانشجویی قرار می‌گیرند تا به سؤالات دانشجویان اگر ابهامی در ذهن آن‌ها وجود دارد به صورت علمی، منطقی و از لحاظ دینی بتوانند پاسخگو باشند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: طرح ولایت با حضور اساتید بنام کشوری و استانی از سطح حوزه و دانشگاه برگزا می‌شود و در این طرح نیز نفرات برتر شامل ۴۰ نفر خواهر و برادر که هفتمین دوره آن سال گذشته برگزار شد به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

برزگر اضافه کرد: دوره تکمیلی طرح ولایت که بیستمین دوره آن بوده است طی سال جاری به مدت ۴۵ روز زیر نظر مؤسسه علمی پژوهشی امام خمینی(ره) به مدیریت آیت‌الله مصباح در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ دانشجو از استان‌های کشور و در رشته‌های مختلف با مبانی دینی، بحث و گفت‌وگو آشنا می‌شوند،‌ خاطرنشان کرد: دانشجویان بعد از اتمام طرح تکمیلی به عنوان مربیان حلقه‌های صالحین در دانشگاه‌ها انجام وظیفه می‌کنند.

9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها