عضو شورای کارگری کارخانه کاشی حافظ در گفتگو با »بسیج»:
حسنعلی نصیری گفت: کارخانه کاشی حافظ در تعطیلی به سر می برد و مسوولان استانی خبرهای کذبی را مبنی بر اینکه کارخانه نیاز به نوسازی داشته است را منتشر می کنند.
کد خبر: ۸۶۹۷۱۹۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

حسنعلی نصیری عضو شورای کارگری کارخانه کاشی حافظ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: کارخانه کاشی حافظ در تعطیلی به سر می برد و مسوولان استانی خبرهای کذبی را مبنی بر اینکه کارخانه نیاز به نوسازی داشته است را منتشر می کنند.

وی با بیان اینکه کارخانه کاشی حافظ نیازی به نوسازی نداشته است افزود: در کارخانه 3 خط دیجیتال به روز رسانی شده است دستگاه اکسترودر که در ایران وجود نداشته است در کارخانه کاشی حافظ یافت می شده است و جز نگهبان کارخانه، کارگری در کارخانه وجود ندارد.

نصیری خاطر نشان کرد: معوقات حقوقی کارگران به میزان بالایی رسیده است مدیران کارخانه در برابر قول مساعدت پرداخت حقوق کارگران که در خبرگزاری حامی دولت انتشار یافته است چنین کاری را انجام ندادند بلکه حق تامین اجتماعی کارگران هم پرداخت نشده است..

وی در خاتمه افزود: از آنجایی که مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس ارتباط صمیمانه با آقای فیض رییس هیات مدیره کارخانه کاشی حافظ دارد از بیان واقعیت اقتصادی کارخانه که تعطیل شده است حرفی به میان نمی آورند.

ارسال نظرات