خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید از اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 33 پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان با هدف تقویت روحیه معنوی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۷۱۹۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

موسی زارعی از اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 33 پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.

وی بابیان اینکه هدف از اجرای طرح جوانه‌های صالحین غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی کودکان، نوجوانان و جوانان است عنوان داشت: طرح جوانه‌های صالحین امسال در 19 پایگاه برادران و 14 پایگاه مقاومت بسیج خواهران این شهرستان و با شعار نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی در راستای احیای رهنمودهای مقام معظم رهبری اجرا می‌شود.

زارعی با اشاره به ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در این طرح از هفدهم تا پایان خردادماه جاری و با بیان اینکه تبلیغات گسترده و جامعی در راستای اطلاع‌رسانی عمومی برای تشویق علاقه‌مندان شرکت در کلاس‌های جوانه‌های صالحین صورت گرفته است تصریح کرد: اجرای طرح جوانه‌های صالحین 25 شهریورماه امسال پایان می‌یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید بیان کرد: طرح جوانه‌های صالحین در قالب برنامه‌های کارآفرینی و تولیدی با اهداف اقتصاد مقاومتی، ورزشی، تفریحی، هنری و نیز علمی و آموزشی اجرا خواهد شد.

زارعی در پایان سخنان خود با بیان اینکه تربیت، مهارت و بصیرت لازمه شخصیت جوانان و نوجوان است طرح جوانه‌های صالحین را طرحی آموزشی و تربیتی عنوان کرد و گفت: این طرح در راستای اهداف عالی نظام و به‌منظور آشنایی کودکان با مفاهیم دینی، تربیتی، سبک زندگی اسلامی و ... اجرا می‌شود که اطمینان و آرامش خاطر خانواده‌ها از حضور فرزندان در کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین و تغییر رویکرد جوانان و نوجوانان شرکت‌کننده در این طرح به سمت مثبت‌اندیشی از مزیت‌های طرح جوانه‌های صالحین است.

برای شرکت در کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها