اولین نشست فصلی هیئت یاوران ولایت با حضور فرمانده سپاه ناحیه بروجن درپایگاه فصلی فرهنگی، اجتماعی منطقه گردشگری سیاسرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۱۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ این مراسم که از ساعت 19عصر با تلاوت قرآن کریم و با حضور سرمربیان، فرماندهان و مسئولین تعلیم وتربیت، تائیدصلاحیت، فرهنگی اجتماعی حوزه های تابعه خواهر و برادر و اعضای قرارگاه صالحین و ستاد جوانه های صالحین آغاز گردید تا اقامه نماز جماعت و صرف افطار ادامه یافت.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن در این نشست، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران؛ توجه جدّی به منویات مقام معظم رهبری و نهادینه ساختن فرمایشات ایشان در شجره طیبه صالحین و تلاش برای کادرسازی در راستای این فرمایشات و استفاده بهینه از ظرفیت ایام ماه مبارک رمضان و اوقات فراغت پیش رو را خواستار شد.

وی، پایگاه های فصلی بومی محلی را بستری مناسب برای تاثیرگذاری بر روی فرهنگ جامعه دانست و از همه ارکان شجره طیبه صالحین بویژه سرمربیان؛ تلاش برای تغییر و تحول در نسل جوان و نوجوان را خواستار شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام مرادی، مسئول تعلیم وتربیت و دبیرخانه هیئت یاوران ولایت شهرستان بروجن نیز، شرح مختصری از برنامه ها و فعالیت های این معاونت و تقسیم کاری را بیان وسپس اعضاء شرکت کننده به دو گروه تقسیم و در دو کارگاه روند برنامه های مختص به خود را پیگیر و مصوباتی را به تصویب رساندند.

این نشست با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطار پایان یافت.

ارسال نظرات