خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: یکی از چیزهایی هایی که باعث رشد انسان می شود عدم تبعیت از کافران و استکبار است.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۱۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاري بسيج در قزوین، آیت الله تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جمع رزمندگان تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین با اشاره به سخنان رهبری بیان کرد: یکی از چیزهایی هایی که باعث رشد انسان می شود عدم تبعیت از کافران و استکبار است.

وی گفت: و اینکه خبرگان باید قوی شود و مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات اخیر خود تبعیت از  کافران را خلاف جهاد کبیر می دانست و بدان تاکید بسیار داشتند.

تلخابی در ادامه افزود: لغزش شیطان این بود که گفت چرا باید من به انسان سجده کنم در صورتی که من از آتشم و او از خاک ،این در حالیست که شیطان شش هزار سال عبادت کرده و ربوبیت خداوند را قبول داشت  ولی به خاطر اطاعت نکردن بی چون و چرا از خداوند از رحمت الهی محروم و از همان راهی که خودزمین خورده است برای فریب دادن انسان ها استفاده می کند.

وی تصریح کرد: اطاعت بی چون و چرا از خداوند و عدم اطاعت از کافران و استکبار باعث رشد و کمال انسان می شود و این دو بال باید همیشه همراه هم  باشند ،و خیلی از بزرگان در مسیر زندگی چون این دو را با هم نداشتند از مسیر الهی منحرف شدند.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد : حساس‌‌ترین جای کشور مجلس خبرگان است و دشمنان تبلیغات و شایعات زیادی را در هنگام انتخابات مجلس به راه انداختند  اما بحمداله مجلس  خبرگان انقلابی است و در کمال آرامش رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد که باعث یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی شد .

 

  8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها