خبرهای داغ:
فرمانده سپاه لامرد خواستار شد

درج جملات پیرامون امر به‌ معروف و نهی‌ از‌ منکر در ادارات لامرد

فرمانده سپاه لامرد گفت: انتظار داریم ادارات و نهادهای شهرستان لامرد جملاتی پیرامون امر به‌ معروف و نهی از منکر در سطح ادارات درج کنند.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۲۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

سرهنگ عبدالله آزاد در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری لامرد برگزار شد اظهار داشت: امر به‌ معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و انتظار داریم ادارات و نهادهای شهرستان لامرد جملاتی پیرامون امر به‌ معروف و نهی از منکر در سطح ادارات درج کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد افزود: از 19 تا 25 تیرماه هفته حجاب و عفاف است که در این زمینه برنامه‌ها و اقدامات عملی انجام می‌شود.

وی به موضوع اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق بیشتر اقتصاد مقاومتی سه قطب صنایع تبدیلی مشخص ‌شده است که شامل محصولات کنجد، خرما و توت‌فرنگی است و در صورت موافقت مرکز در شهرستان لامرد عملی می‌شود.

آزاد از آغاز به‌کار گرو‌ه‌های جهادی دانشجویی و دانش‌آموزی نیز خبر داد و ادامه داد: گروه‌های جهادی از 23 خردادماه در بخش چاهورز کار خودشان را آغاز کرده‌اند.

در ادامه جلسه شورای اداری لامرد، سرگرد مرتضی حسین زاده به‌عنوان فرمانده جدید پلیس‌راه لامرد _ شیراز به اعضای شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار