خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۶۹۷۲۶۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج: سردار سیدحسن مرتضوی،به برگزاری 60 درصد یادواره شهدا در استان اشاره کرد و افزود: 50هزار جلد کتاب در راستای اجرای کنگره تولید شده و آماده توزیع است.

وی با بیان اینکه تا زمان برگزاری کنگره 110 کتاب درباره شهدا آماده خواهد شد،اظهار کرد: کنگره به مدت 4 روز از 24 مهرماه سال جاری با کنگره های ایثارگران جامعه زنان استان، دانش آموزان و فرهنگیان، دانشجویان، اساتید و طلاب شروع و سرانجام کنگره اصلی با حضور جامعه ایثارگران، خانواده شهدا و مردم در 27مهرماه 95 به پایان خواهد رسید.

در ادامهسید علی اکبر پرویزی در شورای سیاستگذاری سه هزار شهید استان اظهار داشت:برگزاری کنگره سه هزار شهید استان کار باارزشی است که باید تمام دستگاه های اجرایی در مسیر محول شدن وظایف، این امور را به خوبی انجام دهند.
وی افزود: در برگزاری کنگره سه هزارشهید استان ، مهم ترین هدف هماهنگی بین بخشی دستگاه های اجرایی است اما اگر نگاه ما فقط منوط به تامین اعتبارات و سپس انجام امور باشد نمی توانیم با این رویکرد کار را به درستی انجام دهیم.
پرویزی خاطرنشان کرد:اعتباراتی در قانون برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یا فرهنگ اقامه نماز در نظر گرفته شده که می توانیم از این فرصت قانونی برای برگزاری بهتر این کنگره بهره مند شویم.
وی با تاکید بر اینکه برای برگزاری کنگره 3 هزار شهید باید فراتر از مباحث اداری عمل کرد، ادامه داد:داشتن اعتقاد قلبی و باور برای برگزاری بهتر این کنگره می تواند کمک کند تا مشکلات قابل حل شود.
پرویزی تصریح کرد:باید از ظرفیت های موجود دستگاه های اجرایی بهره گرفت چرا که اعتبارات استانی محدود است و هیچ مبلغ خاصی برای این کار بزرگ پیش بینی نشده اما دنبال راهکار قانونی برای هزینه ها و هماهنگی با دیوان محاسبات هستیم و یا اینکه از مرجع اعتبارات استان بخشی را برای برگزاری کنگره اختصاص دهیم


ارسال نظرات
پر بیننده ها