خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

مردم سالاری دینی با رهبری ولی فقیه از برترین حکومت ها است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین بیان کرد: مردم سالاری دینی با رهبری ولی فقیه از برترین حکومت ها است.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۸۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام موسی رجبی رزانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین صبح امروز در جمع کار کنان این ناحیه با تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به آیه 75 سوره نساء در خصوص جهاد، اظهار داشت:این آیه اشاره به مکه دارد زمانی که شهر مکه در دست ستمکاران بود وافرادی چون عمار وسمیه و مسلمانان دیگر را شکنجه می دادند.

وی خاطر نشان کرد: برداشتی که از این آیه می توان کرد این است که «دعوت به جهاد با تحریک عواطف انسانی » امکان پذیر است و با شکنجه ای که مشرکین بر مسلمانان وارد می آوردند، باعث می شود عواطف انسان تحریک می شود و به کمک (جهاد) مستضعفین و مسلمانان بشتابیم.

رجبی رزانی خاطرنشان کرد: جهاد دو هدف دارد که به صورت خدایی و انسانی می باشدو در بحث جهاد، فرد برای رضای خدا و نجات انسان ستم دیده جهاد می کند نه غیر از این.

این مسئول وجود رهبر و ولی فقیه را سبب نجات جامعه از ستم خواند و یادآور شد: برای نجات جامعه از ظلم و ستم مردم باید خودشان بخواهند و با پشتوانه، هدف دینیمی توانند بر علیه حکومت ظالم قیام کنند و جامعه را نجات دهند ودر واقع مومن از خداوند کمک می گیرد نه از غیر خدا.

وی در ادامه با اشاره به آیه 76 سوره نساء عنوان کرد:لازمه ایمان، جهاد با کفر است و جهاد برای حفظ دین است نه کشور گشایی و انتقام، بلکه فی سبیل الله است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین تأکید کرد: مردم،رهبری و محتوای دینی نقش مهمی در تحقق جامعه اسلامی دارند و مردم سالاری دینی با رهبری ولی فقیه بهترین حکومت و حکومتی با عزت است.

رجبی رزانی؛ شیطان،طاغوت و کفر را تضادی در برابر حکومت اسلامی و ترویج ظلم و ستم دانست واظهار داشت: شیطان، طاغوت و کفر همیشه باهم اتحاد داشته و دارند و همیشه این مثلث شیطانی در برابر مثلث حکومت اسلامی یعنی مردم، رهبری و محتوای دینی است که مسبب اصلی همه اینها شیطان است.

این مسئول در خاتمه تصریح کرد: نقشه دشمن همیشه ضعیف است که نمونه آن در واقعه طبس و... مشهود است، مردم دین خداوند را از طاغوت نجات و خداوند نیز آنان را در برابر دشمنان حفظ کرد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار