رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آستارا خبر داد:

اجرای «طرح سپاس از خانواده های شاهد و ایثارگر» در آستارا

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آستارا گفت: «طرح سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر» در آستارا با جدیت در حال پیگری است.
کد خبر: ۸۶۹۷۳۱۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

ایرج غنی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: براساس رهنمودهای راهگشای امام خامنه ای ۴۹نهاد دولتی و غیر دولتی در سطح شهرستان آستارا برای اجرای طرح سرکشی و پاسداشت خانواده شهدا اعلام آمادگی نموده‌اند.

وی تصریح کرد: براساس این طرح قصد داریم تا به صورت منظم از خانواده‌های شهدا بازدید به عمل آورده و مراتب تشکر و سپاس خود را به جای آوریم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آستارا ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این طرح را با موفقیت اجرا نماییم و تکریم و تجلیل از خانواده‌های شاهد را در اولویت قرار دهیم.

غنی‌پور یاداور شد: براساس زمان بندی که به همه دستگاه‌ها اعلام خواهد شد مسئولین باید در اجرای این طرح همت بگمارند تا شانیت این طرح حفظ شده و به طور صحیح اجرایی شود.

وی تصریح کرد: از آغاز سال تاکنون سرکشی به بیش از ۴۰خانواده شهید انجام شده و این طرح مستمر خواهد بود و کمر همت بسته‌ایم تا خاطراتی خوش از این دیدارها در اذهان خانواده‌های شاهد و ایثارگر برجای گذاریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار